Ik heb even een vraag voor diegene die ook hun konijnen binnen hebben: Wat voor bodembedekking hebben jullie in de wc liggen? Ik gebruik daar hennepvezel voor maar ik ruik ze binnen een dag al.. Ik vind het zonde om elke dag de wc te verschonen terwijl er nog best wel wat schoon hennepvezel in ligt. Ik heb vroeger wel Back 2 nature gebruikt maar ik vind dat behoorlijk aan de prijs.. Wie o wie kan me helpen?
Lady, de tijd dat kaasje binnen zat heb ik back to nature gebruikt en vond dat erg fijn en niet ruiken. Wel erg aan de prijs inderdaad.
Rebecca, geweldig zo lekker in de jungle
Ginny en Flo krijgen nu elke avond een stengeltje wortelloof om ze te laten wennen aan groente, en nu hebben ze kennis mogen maken met de eerste hapjes wortel, zo schattig Ze vinden het ook echt enorm lekker allemaal
Dan word het misschien toch Back 2 nature. En dan proberen een beetje zuinig te zijn Als iemand anders nog goedkopere alternatieven heeft dan hoor ik het graag..
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 19:41
Ah Gos!
Boer Jansen met zn wortel!
Wij hebben geen WC meer, ze poepen en piesen gewoon in het zelfde hoekje. De Wc's vlogen (letterlijk) de kamer door.
Wij hebben Hennep van Hemparade (ofzo) en dat ruik je niet heel snel.
Lady24
Geplaatst: 16-09-18 19:43
Hier ruik ik de hennepvezel dus wel heel snel, dezelfde avond nog nadat ik hem verschoond heb Wc is hier iets te groot om mee te gooien haha.
Haha, nee de urine versie van de kinderboerderij vind ik niet fijn, de geur van hooi daarintegen wel
En ja kan me voorstellen dat dat met 6 bakken een beetje te duur word
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-18 22:59
Dat wordt wel een duur grapje inderdaad
spookyskippy
Geplaatst: 17-09-18 10:54
Helaas is ook Storm vanochtend overleden. Na 2,5 week dwangvoeren, medicijnen en duimen is het zo ontzettend leeg. Sinds gisteren kreeg ze last met ademen en kon ze het dwangvoer niet meer doorslikken. Eigenlijk wilde we gisteren al naar de DA, maar dat was dezelfde die we met Binky hadden. Vanochtend een afspraak bij mijn eigen DA, maar dat heeft ze helaas niet mogen halen...
En dan Spency, arme schat al haar vriendjes en vriendinnetjes kwijt.
Haha Tarzan op avontuur in de jungle
Wat schattig met dat worteltjes Tarzan
Hier ruik je ze ook met houtkorrel binnen, denk dat je dat wel blijft houden