Sterkte iedereen met de sneue poeskes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lori schreef:@lor1_1984, Ik heb nu kattenbak spul van de lidle en ook eens van de colruyt geprobeerd eigen merk en nog een soort merk maar van dat grijs spul. Had vandaag zitten kijken naar die kristallen van uitzicht maar wat bang iets nutteloos aan te schaffen vandaar de advies vraag.
Hier is de ene kat erg netjes maar de andere is een beetje een smeerkees op dat vlak... Ook jonger (maand of 5/6) dus was speelser maar ook.
Hopelijk zijn de katten die hier met hun gezondheid zitten snel beter!
Elias93 schreef:Mandyy, waar zit het gebied waar ze niet bij mag komen?
Djinn is in september geopereerd en had een buikwond. We hebben toen van de dierenarts een een soort rompertje mee gekregen. Ging heel goed, hij kon gewoon naar de bak via een opening en kon zo nergens bij.
[ [url=m/ldK7SB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij vond zichzelf wel heel erg zielig..
Mandyy schreef:Het betreft het oog helaas dus rompertjes/zon zwemkraag zijn geen opties.
Heb geen oog dicht gedaan vannacht.
_Hedi schreef:Wat een pechvogels
Ik hoop dat alles goed gaat!
Ik heb eigenlijk twee vraagjes. Wij hè ben sinds een week een kitten van 5 maanden in huis. Het eerste punt is dat hij af en toe de dolle 15 minuten heeft en overal op klimt waar hij niet mag komen zodat ik hem er steeds weer af moet vissen. Hoe kan ik zoiets het beste aanpakken?
Het andere is dat hij zowel boven als beneden een kattenbak heeft maar hij weigert 1 van de 2 te gebruiken. Degene die hij niet gebruikt ziet er ook heel anders uit dwn hij grwend is (die vonden we mooi voor beneden namelijk) en de ander is gewoon heel standaard. Hij heeft geen moeite met het klepje openmaken. Nu heb ik de bakken omgewisseld zodat hij die andere wel 'moest gebruiken vannacht maar hij was nog steeds niet gebruikt dus hij heeft het de hele nacht opgehoudenheb inmiddels toch het klepje eruit gehaald om de bak wat toegankelijker te maken. Hebben jullie tips?
flappie28 schreef:Heb je toevallig een Curver kattenbak? 1 van mij gaat daar ook niet op met het deurtje er in, het spiegelt te veel en denk dat ze de bak te donker vind. (leuk he, heb je een mooie bak gekocht gaat ze er niet op) Wat ik doe als ze ergens op zitten wat niet mag is met mijn vingers knippen of nee roepen, moet je in het begin best veel herhalen, maar werpt toch zijn vruchten af.