Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 14:33

Ohh ruby die is heel erg leuk!! Je woont alleen een beetje ver weg voor even te halen. Ik heb echt nog nooit wat verstuurd enzo :+
Dus ik heb echt geen flauw idee hoe dat werk.. Moet ik jou de verzendkosten overmaken dan of hoe werkt dat? :o?

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:08

Beloven schreef:
Whaaa die zijn ook leuk :o

Ik ga zondag dus kijken bij iemand met 2 broertjes maar dalijk kan ik het niet over me hart krijgen omz e te scheiden.. En ik wil ook nog een kitten van mijn vriend zijn oom.. Hebben we dalijk 4 katten.. Is wel heel gezellig in huis dan. Haha.

Is bij ons ook een actie met chippen. Komt goed uit, kunnen we gelijk alles chippen, althans mag je een kitten van 4 maanden al chippen?

Ik zou de broertjes niet uit elkaar halen als ze echte dikke maatjes van elkaar zijn. Voor je nieuwe kitten is een leeftijdsgenootje een leuke optie en waar er 3 lopen kan er ook wel een vierde bij :P
Ik heb mijn kittens met 9 weken laten chippen gelijk met hun eerste enting zodat het chipnummer mee kon met de stamboom aanvraag en dit is geen probleem op die leeftijd dus vier maanden al helemaal niet.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:14

winnie03 schreef:
Haha och grote kolkogen :')

Wij zoudem zaterdag onze noorse kitten op gaan halen maar kregen gisteren bericht dat de kitten al een tijdje niet in orde is en herhaaldelijk naar de dierenarts is geweest. Er is nu bloed afgenomen en materiaal op kweek gezet waar maandag de uitslag van komt. Geen idee waar hij op getest is, fokker blijft wat vaag. Het ophalen wordt dus sowieso uitgestelt maar we overwegen nu toch heel sterk om er, ongeacht de uitslag, helemaal vanaf te zien. Een kitten met een slechte start is toch wel een vergroot risico op problemen in de toekomt is mijn ervaring. Wat zouden jullie doen?

Ik neem aan dat als het een goede fokker is zij het kitten niet eens laat verhuizen voordat hij of zij helemaal gezond verklaard is door de DA. Je hebt het recht om op de hoogte te worden gehouden van het verloop en aan welke ziekte er word gedacht,geven ze je die info niet dan zou ik van de koop af zien.
Het kan altijd voorkomen dat een kitten ziek wordt.
Van welke fokker komt het kitten vandaan dit mag in een PB i.v.m. de privacy van de fokker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 16:26

gaby12 schreef:
Beloven schreef:
Whaaa die zijn ook leuk :o

Ik ga zondag dus kijken bij iemand met 2 broertjes maar dalijk kan ik het niet over me hart krijgen omz e te scheiden.. En ik wil ook nog een kitten van mijn vriend zijn oom.. Hebben we dalijk 4 katten.. Is wel heel gezellig in huis dan. Haha.

Is bij ons ook een actie met chippen. Komt goed uit, kunnen we gelijk alles chippen, althans mag je een kitten van 4 maanden al chippen?

Ik zou de broertjes niet uit elkaar halen als ze echte dikke maatjes van elkaar zijn. Voor je nieuwe kitten is een leeftijdsgenootje een leuke optie en waar er 3 lopen kan er ook wel een vierde bij :P
Ik heb mijn kittens met 9 weken laten chippen gelijk met hun eerste enting zodat het chipnummer mee kon met de stamboom aanvraag en dit is geen probleem op die leeftijd dus vier maanden al helemaal niet.

Diegene die had ze ook apart op marktplaats gezet. Dus ik kijk zondag wel even aan.. Anders nemen we die 2 maar mee.. En dan komt over over 8 weken nog eentje. dan hebben we een 2 maand oude, 6 en 2x 1 jaar. Leuke speeltuin dus.

Heb voor Gnar afspraak gemaakt, dinsdag wordt meneer gechipt. En voor die andere ook al een afspraak om te castreren..

Mensen die mij toevallig pb willen doen met kosten per maand van meerdere katten? (Als ik zo betaal mag zijn)

winnie03

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 18:16

We hebben contact opgenomen en het zou om een mogelijke nierafwijking gaan. De kitten ontwikkelde zich onvoldoende en bleef te klein in vergelijking met de rest in de loop der weken. Maandag is de testuitslag. We hebben in principe al besloten er vanaf te zien. Ook als de test negatief terugkomt heeft hij kennelijk een dermate grote achterstand dat ik dat teveel risico zou vinden.

Het gaat om een particulier die elk jaar een nestje fokt. Geen grote officiële fokker dus.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 21:54

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:02

Ik zou er inderdaad ook vanaf zien hoe moeilijk het ook is.. Straks haal jij jezelf alleen maar verdriet en heel veel kosten op de hals!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:05

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:05

Morgen gaan wij onze frummel halen! Wat vind ik het spannend zeg....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-15 22:05

Ooooh kun je vanavond wel slapen? :D :D

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:30

Spanneeeeend! Wel foto's he!!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 22:34

Oh wat spannend Ginootje ! Voor je het weet heb je die kleine alweer máánden! Gaat zo snel :j
Inderdaad, wel foto's plaatsen meteen hè! Wij willen meegenieten! :D

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 05:51

De foto's komen zeker! ik heb vannacht haast niet geslapen.... Helaas moet ik eerst nog even werken van 07;00 tot 13;00 en daarna rijden we door naar Almere! Spannenddddd

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 08:51

Ohh spannend Ginootje! Veel plezier alvast met ophalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:38

Spannend hoor, veel plezier :D

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:40

Heeeeel veel plezier en succes!

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 09:51

Oooh leuk Ginootje! Heel veel plezier! We wachten met smart op beeldmateriaal *\o/*

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:44

Sienna met Bayonne <3
Afbeelding

En ze vind het geweldig om vogeltjes te kijken op de laptop! :') :j
Afbeelding

Ze groeit zo hard!!
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:47

Zo die is echt gegroeid! Ginger is toch te klein en te licht voor haar leeftijd maar denk dat de giardia best veel impact geeft gehad hier op. Ze is verder niet mager ofzo, dus dat zit wel goed. Wel vreselijk kieskeurig xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:54

Afbeelding
Kijk dan hoe lief :o

Alle spulletjes zijn nu binnen, hij eet zijn vlees goed, brokjes staan er onbeperkt en eet hij netjes, drinkt goed water, verkoos eerst melk erboven maar das nu weg en water is ook lekker. Hij doet alles netjes in de kattenbak, ben ik erg blij om dus.

Verder vind die spelen helemaal geweldig en is het een echte avonturier. Ik vind hem dus best snel uit zijn schulp gekomen, weet niet hoe snel dat bij katten gaat, hij komt uit zichzelf op schoot.

Ben je al onderweg naar je nieuwe kitten? Foto's :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 13:56

Achossieee

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 16:56

Onze lieve Jill Nova is thuis!

Fotoooospaaaaammmmm!! <3

Op haar mooie troon in slaap!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op onderzoek uit!

Afbeelding
Doerak!

Afbeelding
Ontzettend veel gehad van de fokster!

Een beetje te kleine foto's.... Ben der nog niet handig in haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 16:58

Wooow zoveel gekregen erbij? Wauw haha luxe!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 16:59

lifaya schreef:
Wooow zoveel gekregen erbij? Wauw haha luxe!

Ja allemaal proefverpakkingen, brokken, snoepjes, speeltjes noem het maar op! :D

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 17:04

|( |( De eerste kitten is al besproken. Gaat nog voorlopig even niet weg, maar heeft wel zelf haar nieuwe personeel uitgezocht. Het is het bicolour poesje (Pomme) geworden. Ik had gegokt dat mijn sealpoint ukkie als eerste gekozen zou worden en daar ging deze mevrouw ook eerst voor, maar karakter wint boven looks.
Ze krijgt een heel mooi huis met zeer grote tuin in Limburg.

Dit is puk:
Afbeelding

Afbeelding
En Puk samen met Pomme:
Afbeelding

Afbeelding

Pimmetje: de enige kater
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ikkedus op 30-05-15 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt