Dus ik heb echt geen flauw idee hoe dat werk.. Moet ik jou de verzendkosten overmaken dan of hoe werkt dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:Whaaa die zijn ook leuk
Ik ga zondag dus kijken bij iemand met 2 broertjes maar dalijk kan ik het niet over me hart krijgen omz e te scheiden.. En ik wil ook nog een kitten van mijn vriend zijn oom.. Hebben we dalijk 4 katten.. Is wel heel gezellig in huis dan. Haha.
Is bij ons ook een actie met chippen. Komt goed uit, kunnen we gelijk alles chippen, althans mag je een kitten van 4 maanden al chippen?
winnie03 schreef:Haha och grote kolkogen![]()
Wij zoudem zaterdag onze noorse kitten op gaan halen maar kregen gisteren bericht dat de kitten al een tijdje niet in orde is en herhaaldelijk naar de dierenarts is geweest. Er is nu bloed afgenomen en materiaal op kweek gezet waar maandag de uitslag van komt. Geen idee waar hij op getest is, fokker blijft wat vaag. Het ophalen wordt dus sowieso uitgestelt maar we overwegen nu toch heel sterk om er, ongeacht de uitslag, helemaal vanaf te zien. Een kitten met een slechte start is toch wel een vergroot risico op problemen in de toekomt is mijn ervaring. Wat zouden jullie doen?
gaby12 schreef:Beloven schreef:Whaaa die zijn ook leuk
Ik ga zondag dus kijken bij iemand met 2 broertjes maar dalijk kan ik het niet over me hart krijgen omz e te scheiden.. En ik wil ook nog een kitten van mijn vriend zijn oom.. Hebben we dalijk 4 katten.. Is wel heel gezellig in huis dan. Haha.
Is bij ons ook een actie met chippen. Komt goed uit, kunnen we gelijk alles chippen, althans mag je een kitten van 4 maanden al chippen?
Ik zou de broertjes niet uit elkaar halen als ze echte dikke maatjes van elkaar zijn. Voor je nieuwe kitten is een leeftijdsgenootje een leuke optie en waar er 3 lopen kan er ook wel een vierde bij![]()
Ik heb mijn kittens met 9 weken laten chippen gelijk met hun eerste enting zodat het chipnummer mee kon met de stamboom aanvraag en dit is geen probleem op die leeftijd dus vier maanden al helemaal niet.
Roosch schreef:Dan zou ik er ook vanaf zien, winnie. Hoe sneu ook.. je haalt je anders alleen maar problemen op de hals.
Nog even topicje gemaakt van m'n donderstenen.
[BB-ITP] "Per strekkende meter"- Neko en "mrauwauwauw"-Kedi