Hihi Splash, je krijgt het nog druk, Devon erbij, Peterbald erbij Peterbald is ook een sphynxtype, toch?
Chubby
Geplaatst: 16-12-14 00:09
Dank voor jullie welkom en tips over het wassen! Ik zal eens starten met een washandje warm water. Maar hij ruikt nu nog zo lekker en voelt nog niet vies, dus ik heb nog even om te oefenen. En z'n nagels mogen ook weer 'ns geknipt.
De hond was 16 en had een mammaetumor. Paar jaar geleden hebben we een lijst laten verwijderen maar dat wilden we haar nu niet meer aandoen. Ze heeft een fijn leven gehad, we hebben haar thuis zacht en ontspannen in laten slapen voordat ze pijn kreeg.
Ik heb wat fotootjes teruggekeken, wat zijn het toch gave katten he, die bloters en rexen! Gelukkig zijn ze te duur om er veel te hebben
Ooit, lang lang geleden op een van de eerste pagina's van dit topic heb ik eens geschreven dat mijn vriend en ik gek zijn op sphynxen en dat we hopen er ooit een te hebben.
Een paar weken geleden heb ik Joolien een privéberichtje gestuurd met wat vraagjes.
En gisteren... Gisteren heb ik de aanbetaling gedaan voor onze eerste gezamenlijke kindjes! Twee ontzettend schattige sphynx katertjes van 10 weken oud Het zijn een seal point white en een black&white gevlekte. En we noemen ze: Mister Bigglesworth (net als de bloterik in austin powers ) en Dobby
Via mijn telefoon heb ik geen idee hoe ik foto's moet plaatsen, maar als ik op mijn laptop bezig ben zal ik ze gelijk plaatsen :-D
Wat een schatjes babiiveerra! Wanneer komen ze? Ook een schattige foto van roque. Hoe is zijn kaak?
Splash_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-14 01:32
Wat lief BV, ze zijn echt te schattig en maandag al, wat leuk!
BB lieve foto!
Eecee, Wauw....prachtig en fijn om Yoda aan de muur te hebben hangen en nog steeds super lief van Kristie. Heeft Boston al een nieuwe dekpoging gedaan?