StonedRomy schreef:Ja, maar qua ligging zal het 10 km noorderlijker liggen. Dat bedoelde ik ermee. Vaals, ben er 4x in de week tegenwoordig.
Dat moet je ook niet vrijwillig willen!

Zo zie je maar weer hoe klein de wereld eigenlijk is!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Daarnaast; staffies hebben een behoorlijke naam. Maar helaas is niemand daar in onze omgeving bang voor helaas.. En ja ik zeg echt helaas.
kiwiwitje schreef:Ik loop inmiddels 4 pagina's achter geloof ik..![]()
De graanvrij discussie in combi met taurine. Ik denk dat daar genoeg over gezegd is. Ik voer dan wel graanvrij en daarbij KVV. Maar ook los van dat vind ik het niet nodig taurine bij te voeren. Ik voer overigens ook gerust kvv en brok in dezelfde maaltijd als er eentje zn voer weigert. Nog nooit problemen van gehad.
Is Skip inmiddels de stinklucht kwijt Mvdende?
Fijn dat de nachten goed gaan Van. Hoe lang blijft ze nog? Voed Roek haar een beetje op als ze zo tekeer gaat?
Suze super lief!![]()
Wat rot Denies, goed dat je de gemeente gemaild hebt. Hopelijk doen ze er iets mee. Ik heb hier t zelfde gehad met chick en heb haar ook niet gemuilkorfd omdat ik ergens gewoon weiger om mijn hond te korven omdat een ander zich niet aan de regels kan houden. We hebben toen wel een goedkope go-pro gekocht zodat we wandelingen konden filmen en bewijs konden verzamelen als t fout ging. Maar t ding uiteindelijk niet meer gebruikt![]()
Ik kan dat wel aanraden. Mocht er iets gebeuren heb je t op beeld en dus ook de reactie van de eigenaar en het feit dat zijn hond dus de aanstichter is.
Zie dat KimD dat ook net gezegd heeft![]()
Daarnaast; staffies hebben een behoorlijke naam. Maar helaas is niemand daar in onze omgeving bang voor helaas.. En ja ik zeg echt helaas.
Heb je bestelling voorbij zien komen Curse. Druk weekend gehad dus ga straks inpakken. Word een drukke ochtend![]()
Wat leuk dat je met Kim en haar roedel gaat wandelen! En jullie doen t kei goed! Zou willen dat ieder baasje met een losloper zo zn best zou doen. Dat maakt voor mij ook veel verschil als we een losloper tegen komen. Of baasje zn best doet de hond terug te halen of gewoon overal ''schijt'' aan heeft.Zelfs als dit in aanlijnplicht is.
Een leren snuitje zou ik weer niet doen Lena. een snuitje kunnen ze in principe niet mee hijgen als ie goed past. En ik vind dat een hond altijd moet kunnen hijgen. Aangezien ze dat niet alleen van inspanning doen.
Die oren van Elinn hebben ook nog een eigen leven zo te zien _HS_Heerlijk!
Jeetje Salsa, wat een ku.tactie.. Vind dit niet helemaal netjes. Ben wel blij dat hierom ik werk met een contract. En in principe. Als je zou willen zou je hierin juridisch heel sterk staan. Vanaf t begin was duidelijk dat jullie een pup mochten en ze hebben de aanbetaling geaccepteerd. In deze hebben ze ook een leververplichting.
Wel fijn dat je de aanbetaling terug gehad hebt. Dat is soms ook maar afwachten![]()
Maar goed, ik zou van zulke mensen geen pup meer willen. Misschien kun je voor een stabij contact opnemen met de rasvereniging? Oh dat heb je al gedaan zie ik![]()
Dat is een hele verbetering Kaus! En boeiend als t niet helemaal netjes is, als t maar functioneel is.
Ik heb ook liever een broekje/pakje. Alleen al ivm druppels. en evt op de bank/stoelen/mandjes. En helaas werken kleedjes daar hier niet voor. En eerst hadden we tapijt. Dat is helemaal geen optie.
Daarnaast kan ik zo makkelijk in de gaten houden welke kleur t heeft en hoeveel t is. Wat rondom dekken weer fijn is. Alleen de mijne krijgen broekjes uit. Pakjes laten ze zitten.
De laatste dekking van Boellie voorlopig is dus goed gegaan. 20 minuten gekoppeld gezeten dus ook netjes. Nu afwachten![]()
Hier een druk weekend met de voorbereidingen van de show die wij gesponsord hebben. Daarnaast heeft Chick een klein ongelukje gehad dus dat kostte ook even de nodige aandacht. Maar die lijkt gelukkig weer volledig hersteld. Is alleen nog een beetje moe. Nu afwachten wanneer ze loops word..![]()
Gisteren dan de show en dekken..
Vandaag druk met de bestellingen want er is gisteren flink besteldKan gelijk weer een bestellijst inleveren bij mijn leveranciers..
En ondertussen ben ik stront verkouden..
kiwiwitje schreef:Ik heb inderdaad Engelse - Staffordshire bull terriers.
T formaat scheelt inderdaad wel iets maar niet zoveel. een SBT mag max 40,5 cm zijn maar een amtaff teefje mag 43/46 cm zijn en een reu 46/48 cm.
Daarin heb je ook uitschieters in de SBT van 43 cm en bij de amstaff weer kleintjes natuurlijk.
Dus t valt allemaal wel mee. Een amstaff met stamboom hoort ook qua karakter allemaal niet zo bijzonder te zijn. Aangezien daarin de MAGtest (deels) verplicht is.
Maar voor iedereen zijn en blijven t staffords. En als ik hier on de omgeving bij een incident aangeef van luister ik heb wel staffords aan de lijn. Dan valt t kwartje nog niet. Zelfs niet als ik zeg dat met een beetje pech hun hondjes in 1 hap dood zijn als ze echt willen.
Zowel engelse als amerikanen vallen in onder de ''staffords'' Of ''pitbulls'' en soms vind ik t oprecht jammer dat mensen die van mij niet zo zien ookal heb ik er een hekel aan dat ze onder t zelfde kopje geschaard worden.
lenaa_tje schreef:@kiwiwitje dat kan maar verkeersveiligheid is ook wat waard. Doek over de bench zodat hij niks zag was geen optie. Werd hij wagenziek en je kan niet altijd met 2 weg om te corrigeren.
kiwiwitje schreef:lenaa_tje schreef:@kiwiwitje dat kan maar verkeersveiligheid is ook wat waard. Doek over de bench zodat hij niks zag was geen optie. Werd hij wagenziek en je kan niet altijd met 2 weg om te corrigeren.
Ik zou daar tijd in investeren dat het wel kan.![]()
In training gaat altijd tijd zitten. Alleen hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker dat t word
KimD schreef:Ik weet wel hoe ze klinken, daar hoef ik het filmpje niet voor te openen.
Dan nog is dit geen oplossing. Trainen lijkt me beter, zoals je zelf zegt, gedrag voor zijn en belonen.
xDenies schreef:Aahhhw! Maar dat was al wel een volwassen tand toch?
Ik kreeg een email vandaag en daar schoot ik van in de stress dus ik dacht het maar gelijk bij de horens te pakken. Vanochtend/vanmiddag 2 uur in de kliniek geweest wat echt wel zwaar was, thuis een uurtje serie gekeken en daarna met Mera naar het dorp gewandeldGelijk een goede eye opener dat ik meer in de drukte met haar moet wandelen (drukte qua verkeerd) maar dat lukt momenteel even niet. Ze had het weer prima naar haar zin in de winkel. Werd gelijk aangesproken door klanten of ik ze even kon helpen (sta je daar in je jas enz ..) dus gedaan, bezoekje werd dus achteraf iets langer dan gepland. Toen terug naar huis en nu is ze nog met d'r broer aan het rond sjeezen. Iets met nooit moe worden ofzo. Ik wel in ieder geval ….