Ja ze neemt het er van hoor in de kist! Lekker doen, want ze begint nu echt last te krijgen van haar buik!
Haha als ze er uit zijn dan worden het ook weer beweeglijke monstertjes. Of dat ze daar dan blij mee is haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Wow wat goed Milan lover!!
Ik vind het leuk om het hele avontuur te delen, toch iets wat je normaal niet mee maakt/ ziet als je zelf niet fokt dus doe mn best zoveel mogelijk te delen. Behalve de camera dan, die blijft prive haha.
Woensdag hebben we de rontgenfoto. Dan zit ze op 56 dagen en dan weten we in principe hoeveel we er kunnen verwachten.
kiwiwitje schreef:Ik moet eerlijk zeggen, hoe dat streamen werkt weet ik eigenlijk niet. Maar dat is wel te vragen aan mijn vriend haha. Hij heeft nu voor wat familie/vrienden accounts aangemaakt op de recorder. Daar heeft ie alle functies voor uitgezet. Zij kunnen dus met hun eigen account inloggen op een app en dan de beelden bekijken. Maar ze kunnen niet terug kijken en ze kunnen de camera niet bedienen (dit is een zoom en draaibare camera van Dahua).
In principe zou je dit ook openbaar kunnen zetten of via youtube streamen verwacht ik.
kiwiwitje schreef:He wat balen dat ze de DA nodig hadden! Vrienden van mij hebben een Chineesnaakthondje gehad die China (niet sjiena maar tjaina snap je?was ook zo'n leukerd! Niet mijn type hond maar heb dat hondje heel veel in mn jas gehad in de winter
KimD schreef:Chick(a) vind ik ook zo leuk!![]()
Dana heet Saragosa, vernoemd naar de WoW draak. Nouja, vreselijk.![]()
Dus we hebben haar Dana Scott genoemd en de roepnaam zou Scottie worden, gelijknamig als in de serie. Maar die naam was écht te stoer, dus toen werd het Dana.
cinniz123 schreef:Bedenk me ineens wat vroeger mijn baas(was toen jonge knul) wel eens zei....als ik weer een nieuwe hond krijg noem ik haar slet, met zijn verwoording hoe lekker is het als je keihard door het park je slet kan roepen
cinniz123 schreef:Ben je vrij in de namen of moeten ze met een bepaalde letter beginnen?hoe gaat dat,ben er niet in thuis..