Begin nu zelfs al moeite te krijgen om de 2 uit elkaar te houden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robeer schreef:Heb je duidelijke foto’s van zijn velletje voor me? Wat zijn de tabbypatronen van zijn ouders? Daar kun je ook vaak al het een en ander uit halen. Als ie echt wit op z’n borst heeft…..niet over praten. Dat noemen we een medaillon en is een fout![]()
Je mag meerdere namen doorgeven om naast/bij te zitten hoor. Stuur me maar een berichtje als je wil voor m’n echte naam. Je mag ook de stamboom van Fender wel sturen zodat ik (en eventueel mensen die nog meer van Maine Coons weten) er voor je naar kijk. Naar stambomen kijken is zo ongeveer dagelijks werk aangezien ik stamboekmedewerker ben. Je wil niet weten hoeveel fouten er in stambomen staan…..kleuren die helemaal niet kunnen bv. Ik vraag me echt wel eens af hoe sommige anderen aan hun kennis over de genetica van de kat komen……….
Marcella schreef:Blauwe Rus ook niet gelukkig. Maar 3 kleuren goedgekeurd (blauw, wit en zwart). Je hebt ook nog Blue point maar is geen erkende kleur en eigenlijk ook teken van niet raszuiver (inmenging Siamese).
robeer schreef:Ik bedoel eigenlijk meer foto’s van toen ze echt net geboren waren zeg maar…….dan is het tabbypatroon vaak het beste zichtbaar. Op deze foto lijken ze inderdaad allebei zilver. Maar……het kan ook een fevercoat zijn. Dat wordt vaak gezien/verward met/als zilver/smoke maar trekt weg. Snap je het nog