Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar daarmee zit ik samen met jouw vriend in het team denk ik hahaha.
).
_classic schreef:Ik ga morgen zeker een foto delen hier!
Pff vind het wel lastig, mijn ouders supporten het niet echt. Nu is dat ook niet nodig, want ik woon op mijzelf. Maar toch, ik ben zo'n persoon die graag alles goed doet in de ogen van anderen. Dat mijn ouders het niks vinden, geeft me toch wel stress..
Spanned Tesseke! Succes met de operatie van Galia! En wat een mooie foto, prachtige hond is het toch

dus als ze dat zeggen Trek je er niks van aan :p KarmaChansy schreef:Ze zullen even moeten wennen enne laat je niet gek maken door alle mensen die zeggen dat je een fout maakt met 2 teven. Ik zou veel wandelingen maken zodat ze aan klaar wennen. In het begin kan je thuis dmv een fence ze ook even gescheiden houden dan krijgen ze beide wat rust:)
Edit: der zijn veel mensen die vinden dat teven niet samen kunnen vooral op boktdus als ze dat zeggen Trek je er niks van aan :p

Komt echt wel goed!
. Dat doen ze gewoon. Ik heb ZhuZhu op een gegeven moment een mand gegeven op een plek waar Miep nooit lag. Die wou Miep natuurlijk ineens ook, maar daar heb ik ingegrepen. Die is van ZhuZhu. Jij hebt de andere mandjes, ZhuZhu heeft er 1, dus niet zeuren. En op een gegeven moment liggen ze gewoon in elkaars mandjes. Speelgoed weg, koekjes of kluiven apart geven en niet bij elkaar laten kijken/pikken. Dan heb je straks ruzie. Maar geef t 2 weken en het gaat prima.