Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dierenfan schreef:Is een kennel met dak geen betere optie dan ketting? Op marktplaats zat tweedehands te koop. Hier staan benchen en kamerren ook klaar voor pup. Hopelijk niet lang nodig maar veiligheid voor alles. Gelukkig zijn de honden hier sowieso erg weinig alleen ivm goede regeling met een vriendin. Voor de pup zelfs nog 3 extra adressen voor zo lang nodig. Max dat ze hier alleen zijn is 9 uur zo n 5x per maand. Verder wel regelmatig 2 a 4 uur maar meer eigenlijk nooit
Dan heeft niet alleen Lizzy er plezier van, maar ook de andere honden
Al redden die zichzelf wel

hopen dat het meevalt!

Kijk volgend jaar wel weer haha.. (scheelt weer want Lizzy steelt ook alles).
geweldig! 

) Ze is nu 6 weken oud. We moeten dus - helaas - nog zeker 9 weken wachten. Maar dat is het dubbel en dik waard. Ze zit daar echt fantastisch goed. Ze gaat nog 2 nestgenootjes hebben waarmee ze kan spelen tot we haar mogen ophalen. Ze mag rond Nieuwjaar zelf al mee op 'vakantie' in het bos.
Ik hoop om op mijn verjaardag (29 januari) nog eens op bezoek te mogen gaan. Het is voor ons 4u heen en terug, dus vaak op bezoek gaan is gewoon lastig. Maar dan is ze alweer 12 weken, dus dan kunnen we zelf al eens een wandelingetje doen evt. Ik kijk er alvast enorm naar uit. Zal wel spijtig zijn dat ze de puppyperiode al deels door is, maar ach, dat neem je er bij.