[HK] Puppy erbij 2016/2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dierenfan

Re: [HK] Puppy erbij 2016/2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 20:18

Is een kennel met dak geen betere optie dan ketting? Op marktplaats zat tweedehands te koop. Hier staan benchen en kamerren ook klaar voor pup. Hopelijk niet lang nodig maar veiligheid voor alles. Gelukkig zijn de honden hier sowieso erg weinig alleen ivm goede regeling met een vriendin. Voor de pup zelfs nog 3 extra adressen voor zo lang nodig. Max dat ze hier alleen zijn is 9 uur zo n 5x per maand. Verder wel regelmatig 2 a 4 uur maar meer eigenlijk nooit

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 20:38

Haha neon, ik ben er wel eerst 1,5u mee gaan wandelen en laten spelen met anderen ;)
De 5min/maand regel gaat hier niet op tenzij ik mijn volledige interieur verbouwd wil zien of mijn oudere honden Cita beu zijn...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 20:50

Daar houd ik me ook niet aan, omdat ze idd te veel energie over houdt.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 00:07

Hier ook een pup opgehaald van de week. Een stabij reutje van 11 weken oud.
Heerlijk ding, al redelijk zindelijk en best braaf.
Dus we hadden het veel slechter kunnen treffen

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:15

Wat leuk Avelien! Gefeliciteerd!

Pip heeft een ongelukje gehad :(
Ze zat met haar pootje onder de deur, en nou heeft ze vanochtend datzelfde pootje tegen de bank gestoten met het spelen en nu bloedt haar nageltje. Een heel drama natuurlijk voor de diva :')

Vannacht doorgeslapen tot 6 uur, zo knap! *\o/*

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 16:11

Vandaag op hond 2016, vind het enorm tegenvallen. Had er meer van verwacht.

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 17:24

Ashley en ik zijn er ook. Volgend jaar gaan de honden mee!!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:49

dierenfan schreef:
Is een kennel met dak geen betere optie dan ketting? Op marktplaats zat tweedehands te koop. Hier staan benchen en kamerren ook klaar voor pup. Hopelijk niet lang nodig maar veiligheid voor alles. Gelukkig zijn de honden hier sowieso erg weinig alleen ivm goede regeling met een vriendin. Voor de pup zelfs nog 3 extra adressen voor zo lang nodig. Max dat ze hier alleen zijn is 9 uur zo n 5x per maand. Verder wel regelmatig 2 a 4 uur maar meer eigenlijk nooit

Ik heb zelfs een kennel + hok waar ze in kunnen als het regent..
Alleen mevrouw voelt haar dan te opgesloten en gilt de hele buurt bij elkaar :Y)
Morgenavond komt er iemand die wel aan huis wil komen om de honden even in de tuin te doen en een paar mee op wandeling wil nemen en die Lizzy wel in huis wil overdag.
Dus hoop dat het wat wordt :) Dan heeft niet alleen Lizzy er plezier van, maar ook de andere honden ;) Al redden die zichzelf wel

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 01:23

Ons anti kerstboom sloop systeem is in werking gesteld...
Ik heb een corgi naast me in bed liggen :Y)

We weten niet wat hij doet met de kerstboom, en we zijn ook niet echt van plan om er vannacht achter te komen :') Liever morgen als wij er bij zijn _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 02:58

Ken je Mikado nog? }:)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 08:56

Hahaha dus het was vannacht even bij jullie zijn.. vond hij vast niet erg ;)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 11:16

Ik vandaag om 5u met mijn oudste hond naar de dierenarts.
Ongeveer een maand geleden is ze via het raam naar binnen gesprongen maar op haar linkervoorpootje gevallen blijkbaar. Jannkennn.. Ik bij haar, opgetild, was het klaar. Na een kwartiertje kon ze er op strompelen en na een paar uren was het alweer klaar. Toen een paar dagen rustig aan en nu loop ik gewoon met allemaal weer 1 tot 1,5u per dag.
Gisteravond wou ze bij mij op de bureaustoel dus op getild, ik ging later weg maar zij bleef zitten.
Ja, haar pootje hield ze weer omhoog..Grr..

Haar maar in de mand gelegd, met eten bij haar bakje gezet en dacht na paar uur zal het wel klaar zijn. Dus eerst met de andere honden lang gewandeld, haar opgetild en op het gras gezet maar helaas. Ze wou geen stap zetten, ja met tegenzin naar mij toe op 3 poten.
Plassen wou ze dus ook niet.
Vannochtend weer geprobeert maar ze gebruikte haar pootje alsnog niet.

Net maar een afspraak gemaakt voor uit werk met haar heen te kunnen, hoop dat het mee valt!!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 11:19

Avelienvd schreef:
Ken je Mikado nog? }:)

Dat wilden we graag voorkomen :')
Maar, ik heb heerlijk geslapen :D Je merkt wel dat het makkelijker ligt. Mijn lab had altijd zulke lange stelten. Dit past een stuk makkelijker samen in bed :')

Oei, ik hoop dat het mee valt Danielle! :(:)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 11:27

Arme Pip, veel beterschap!

Mikado?

Wel vreemd Danielle dat het zo op en af gaat met dat pootje

Haha, jarv zal het zeker neit erg gevonden hebbe, om bij op bed te mogen.

Cita is een ramp op bed, als ik durf te bewegen staat ze kreunen recht om zich dan terug vol op mij te laten vallen... Toch ook een apart karakterje. Dit weekend wij mijn aankoop kvv een gratis mand gekregen. De oudere honden maken nog net geen ruzie (maw ik weet wat te kopen voor hun kerst) en Cita kijkt vanop mijn schoot toe, maar oh wee als de 2 anderen hun gat draaien, dan gaat zij erin :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 11:32

Ik vind Doeska al vervelend in bed (8 kg hahah). Die moet altijd pal tegen je aan liggen zodat je amper kan omdraaien.
Voor Lizzy en Nanook zou het veel te warm zijn.

Ja ik hoop dat het mee valt :(
Paar uur na die val op haar pootje geen last meer gehad heb ik het idee, maar gister begon het ineens weer.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 13:58

Hier echt geen hond in bed. Ik dacht dat Keet de kerstboom wel met rust zou laten maar vanochtend lagen er toch wat takken op de grond. Valt me mee dat de boom niet omgevallen is want hij staat niet erg stabiel. In dat geval komt Keet er sowieso nooit meer aan want ze is erg gevoelig en zou daar vast bang van worden..

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:05

Wat een mazzel die Jarvis, die zal wel lekker geslapen hebben :D

Aaah Danielle wat vervelend :( hopen dat het meevalt!

Petitparis hahaha cita heeft het goed bekeken met die 2 groten.

Ohjee dus Keet heeft ook al met de kerstboom gespeeld _O-

Pip heeft heel erg niet geholpen met het optuigen van de boom, ze ging er met de slingers vandoor :')
Ze voelt zich steeds meer thuis haha, mevrouw krijgt praatjes. Vorige week was het een heel verlegen pupje maar je merkt dat ze nu loskomt haha. Heerlijk!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 14:07

Hihih heerlijk altijd!
Bij ons viel het gelukkig altijd erg mee met de kerstboom.. Maar over 4 weken verhuis ik toch dus geen zin om de kerstboom op te tuigen ;) Kijk volgend jaar wel weer haha.. (scheelt weer want Lizzy steelt ook alles).

Ja ik hoop ook dat het meevalt pff.. Het kan me niet snel genoeg eind middag zijn, hoop echt dat ze nu gewoon rustig ligt te slapen

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:18

Hier ook geen kerstboom met als reden dat Cita ook steelt en graag stokjes "op maat maakt" recht vd bron.
Voor onze kerstshoot speciaal "onbreekbare" ballen gekocht. Helaas... de ballen waren niet dalmatiërbestendig :+

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 15:36

Hihi al die kerstboom verhalen <3 geweldig!
Hier wel een kerstboom, Dommel draait zijn kont er regelmatig doorheen maar laat alles verder met rust.

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 16:50

Stokjes op maat maken _O-
Onze boom staat op een tafeltje dus madam kan er lekker niet bij :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 18:24

Gisteren de kerstboom opgezet, is een kunstboom dus al iets minder interessant. Maar afgelopen weekend keek ze ook niet naar de echte kerstboom bij schoonouders.
Wel hebben we een Kiko-proof kerstboom, als ze hem omtrekt, niets kan er kapot, zit niets van glas in. :')

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 23:59

Sorry dat ik even met de deur in huis binnenval, maar eindelijk kan ik hier binnenkort wat meer mee kletsen :D

Vandaag zijn we te weten gekomen dat Ginny deel mag gaan uitmaken van ons gezin binnen een paar maanden. Het werd uiteindelijk kiezen tussen 2 pups, maar de fokster wees er ons op dat zij het beste bij ons huidige hond ging passen. (Die was mee op puppybezoek ;) ) Ze is nu 6 weken oud. We moeten dus - helaas - nog zeker 9 weken wachten. Maar dat is het dubbel en dik waard. Ze zit daar echt fantastisch goed. Ze gaat nog 2 nestgenootjes hebben waarmee ze kan spelen tot we haar mogen ophalen. Ze mag rond Nieuwjaar zelf al mee op 'vakantie' in het bos. :)) Ik hoop om op mijn verjaardag (29 januari) nog eens op bezoek te mogen gaan. Het is voor ons 4u heen en terug, dus vaak op bezoek gaan is gewoon lastig. Maar dan is ze alweer 12 weken, dus dan kunnen we zelf al eens een wandelingetje doen evt. Ik kijk er alvast enorm naar uit. Zal wel spijtig zijn dat ze de puppyperiode al deels door is, maar ach, dat neem je er bij.

Afbeelding

Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 01:04

Kleine knapperd <3

Nacht 2 is nog leuker. Nu heb ik ook nog de kat bij me in bed liggen :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 01:46

Puppy vandaag voor het eerst alleen thuis geweest, wel plasjes in huis gedaan (gelukkig in de keuken) maar niks gesloopt.
Morgen bij buurman maar even informeren of er een groot concert is geweest.

Leuk nog een corgi in het topic.