Ahh, wat een leuke foto Marlies! Ruby dus al smoorverliefd? Dat hard-to-get spelen zit in de familie. Mams deed dat ook de eerste weken. Wacht maar tot ze broeds is en de hele dag met d'r achterwerk in de lucht zit. Ik ben benieuwd hoe Ruby dan reageert
Het stokje waar ze op zitten lijkt wat smal voor hun pootjes. Gewoon een tip hoor Ik weet niet of al je stokken hetzelfde zijn? Anders zou ik eens kijken voor een dikkere stok. Dat is beter voor de pootjes en de nageltjes slijten dan ook wat beter. Een flinke natuurstok van fruitbomenhout is ideaal en vinden ze heerlijk om te ontvellen
Ik zit nog steeds op mijn pakketje te wachten dat dhl zou bezorgen, die hebben blijkbaar geen haast met bezorgen
Want die pientere pietjes van mij vinden het leuk om dingen vakkundig te slopen Ik heb normaal van die dikke houten takken/stokken erin waar ze op kunnen gaan zitten, maar die waren echt aan vervanging toe. Die knagen blijkbaar lekker weg
Zo op de foto vind ik hem wel echt de kop van zijn vader Daiquiri hebben En die heeft het weer van zijn vader (Yeti). Zo leuk om 3 generaties op te zien groeien
Luuntje, ja ze krijgen sowieso voor de eerste dagen mijn eigen eivoer + gewone zaad mee zodat de nieuwe baasjes het kunnen mengen met hun voer. Maar soms kiezen mensen ervoor om hetzelfde voer te geven en is het niet nodig. De geslacht geteste vogels krijgen ook allemaal hun DNA certificaat mee.
Spruit, Fairytale is een man hihi Maar het is idd een bescheiden vogel!
Marlies, Daiquiri is inderdaad de vogel die een teentje mist. Dat is trouwens een halfbroer van jouw Orchidee, dus Yeti is ook haar vader
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-16 07:43
Eivoerrrrrr! De meeste mensen hebben moeite om hun vogels aan het eivoer te krijgen, maar hier vechten ze er gewoon om
Maar dat komt dan ook doordat jij zulk heerlijk luxe, voorzien van allerlei gekke beesten, eivoer hebt. Je ziet ze helemaal happy zijn met die rode lange dingen.
Leuk filmpje, fijn dat we zo mogen meegenieten.
luuntje
Geplaatst: 15-06-16 07:58
Haha killer valkjes.
Ik weet dat je bij honden voer mee krijgt. Maar bij vogels ook. Dat is wel zo handig.
Marlies zijn je vogels al begonnen aan de nieuwe stokken?