_Tarzan schreef:Delphi, hoe gaat het nu bij jou?
Ik moest ze ook samen vervoeren naar huis, ik heb altijd begrepen dat als ze eenmaal gekoppeld zijn je ze niet meer uit elkaar moet halen, ook niet om te vervoeren!
Dat had ik ook begrepen en zo heb ik dat met het eerste maatje uit de opvang ook gedaan. Deze opvang raadde dat af. Ze hadden maar 25 min. samen gezeten, ze had een drukke dag want de volgende stond al met z'n konijn voor koppeling te wachten.
En ik moest 1.5 uur rijden. Zij gaf aan dat dat mij misschien teveel afleidde van de weg. Ik moest een erg drukke weg terug rijden. In die zin kon ik mij daar ook wel in vinden. Mocht er iets gebeuren, dan kon ik niet ingrijpen midden op de snelweg.
Ze zitten nog steeds samen. De ram zoekt de voedster al meer op en kruipt met zijn kop omlaag bijna onder haar. Is dat onderdanigheid?????
Ze lagen vanochtend samen. Soms lijkt het alsof de voedster hem wilt wassen en dan ineens een klein hapje geeft(?) want dan rent hij weg. Soms jaagt ze achter hem aan. Gelukkig zijn dat korte momenten en is de ram dan snel weg. Ik vind nog wel best wat plukken vacht in het hok.
Maar tot nu toe geen wondjes. Ik moet dus gewoon wat loslaten en geduld hebben.
Ik heb 3 dagen geleden 2 opvangen gemaild voor vakantiekoppeling, maar van beide tot op heden nog niets terug gehoord. Ik kijk het gewoon nog even aan!