Ah gos komt dat nog goed met zijn ontwrichte kaakje? Echt zo sneu...Maar niet jouw schuld maar zó zie je maar weer hoe je ze in de gaten moet houden, voor je het weet gebeurd er zoiets.
Hier al een stel apen die om 4.30 besluiten te gaan spelen en irritant doen. Echt niet leuk.....
Gaia
Geplaatst: 14-12-14 10:22
Hmm, da's zeker niet leuk! En da's ook precies de reden dat wij ze niet in de slaapkamer willen Hoewel we ze om verschillende redenen wel eens een nachtje in de slaapkamer hebben gehad, en dat vind ik toch ook wel heel gezellig Maar ik slaap dan altijd wel minder goed. En mn nachtrust is toch wel wat waard
En wat een figuur, he? Hij ging er ook nog even extra mooi voor liggen toen mijn man de foto maakte. Fotomodel Draaide zijn hoofd naar de camera en rekte zich nog even uit Maar hij heeft zeker een half uur zo liggen pitten
Ik ben bang dat die haaktand getrokken moet worden.
Het is ook onwijs koud!
Chubby
Geplaatst: 14-12-14 23:29
Hallo sphynx liefhebbers
Ik meld mij ook graag hier. Wij hebben een maffe Murdock, ruim 7 jaar nu geloof ik.
En daarnaast HTK poes Belle, zij is een jaartje ouder
Bijna 2 wkn geleden hebben we Murdock's (en mijn) grote hondenvriendin Simba in laten slapen en nu is Murdock een beetje verdrietig. "Gelukkig" ben ik ivm een gebroken enkel hele dagen thuis nu, dus hij heeft het dekentje in de hondenmand verruild voor een dekentje op mijn schoot. Simba waste Murdock ook altijd, dus ik vrees dat ik die job ook over ga moeten nemen binnenkort. En Murdock is dus geen water gewend Ik las al een ongelukkig badkamerverhaal hier, dus andere tips zijn welkom
Prrrr
Geplaatst: 14-12-14 23:47
Achgos... sterkte met het verlies van je hond-voor jullie allebei.
Welkom, en sterkte met het verlies van Simba! Maar wat heb je prachtige katten, ze zijn super
Gaia
Geplaatst: 15-12-14 06:46
Welkom, wat een schitterende katten heb je inderdaad! En sterkte met het verlies van je hond. Wastips kan ik je helaas niet geven, wij hebben Devon Rexen, dus wij zijn illegaal in dit topic
Net weer urine opgevangen van Yaro. Hij plast altijd 's ochtends vroeg als hij wakker wordt, dus dan is het de kunst om hem net voor te zijn Hij begint te snappen dat hij ook kan plassen op de bak met vervangende korrels erin. Urine ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan vorige week. Ik heb wel vreselijk moeten lachen om Yaro met z'n kuurtje. Hij vindt die pilletjes zo lekker dat hij ze echt komt halen Nu maar hopen dat de kristallen ook minder zijn.
Oh die was vraag had ik niet gezien. Ik heb die van mij sinds 2 november niet meer gewassen, ze geven bijna niet af en als ze echt zwart zien op bepaalde plekken (knox meestal in zijn nek) dan doe ik even een babydoekje. Ik ben wel tevreden ze lijken schoner met minder vaak wassen.
En je kan het idd ook met een washandje doen, rustig aan beginnen niet meteen in het water zetten.
Gaia, haha...handig als ze het zo lekker vinden. Heb ik nog nooit meegemaakt hier. Ik hoop ook dat de kristallen Van yaro nu minder Zijn....
Betje is goed opgevoed door de fokker en blijft goed stilzitten, al vindt ze het niet echt leuk. Hoe allergisch reageert hij op water?
Ik zet Betje bij voorkeur met haar voetjes in een bak met een paar centimeter warm water, maak haar nat en sop haar in. Dat insoppen vindt ze wel weer aardig
Als ik haar in bad heb gezet spoel ik haar goed af met de douchekop, lekker warm water, bijna geen druk op het water. Ik heb haar ook wel eens onder de keukenkraan gezet. Ik vind de douche handiger qua afspoelen, maar de keuken is beter voor mijn rug
Je kunt beginnen met babydoekjes, als hij daar schoon genoeg van wordt is dat het minst ingrijpend. Betje HAAT die dingen, dus daar was ik snel klaar mee. Die gaat dan nog liever in bad... Als je echt gaat wassen: niet te lang maken in het begin. En een goeie dikke fleecetrui tegen de nageltjes...
Gaia
Geplaatst: 15-12-14 14:37
Yaro z'n blaasontsteking is nog niet helemaal over. Er zaten ook nog steeds kristallen. Het ging wel de goede kant op. We moesten nog een weekje doorgaan en als het dan nog steeds niet oke is, wordt er een foto gemaakt om te kijken wat voor kristallen het zijn, en aan de hand daarvan wordt dan gekeken hoe er verder behandeld wordt. Dat is afhankelijk van het soort kristallen. Yaro was allang blij dat hij nog steeds van die lekkere snoepjes mocht Volgens de assistente zit er idd een vleessmaakje aan, maar niet alle katten laten zich daardoor foppen. Hihi, Yaro dus wel
Zeker! Maar liever nog een weekje verder proberen dan aan die brokjes. Ik geloof wel dat dat werkt (misschien dan tijdelijk proberen), maar hij kan er gewoon niet tegen, dan is hij weer aan de dunne ontlasting...
Zit trouwens nog even terug te lezen over het wassen van de sphynxen, ben ik toch wel blij dat het met onze Devons niet hoeft. Ik geloof nooit dat ik vrienden zou maken Hoewel dat natuurlijk ook gewoon een deel aanleren/opvoeding is.