Heb alleen nog steeds het idee dat die zou kunnen neigen naar te veel gaan eyen, ik denk toch dat ik moet oppassen dat ik die niet te veel of te vaak moet gaan laten liggen.
Blij dat ik toch maar ingeschreven heb op de 2 daagse training met Serge v.d.Zweep over een maandje...
Ook al kost dat een godsvermogen. Wordt dit jaar dan denkelijk ook de enige clinic die we meedoen

Ben bang dat ik anders toch tegen wat trainings problemen aan ga lopen.
Heel benieuwd ook naar zijn manier van trainen, hij schijnt goed te zijn in honden op de goeie manier het wegdrijven aan te leren, daar gaan we dan ook specifiek voor.
Ik heb hem jammer genoeg nog maar een keer aan het werk gezien op de Continental 2012 in NL.
En aangezien ik ingeschreven heb voor een beginners trial in mei moet ik dat tegen dan wel rechtgebreid hebben. Als ik ze meeneem wil ik het zo goed mogelijk doen hé...
Waar ik heel erg blij mee was vanmorgen was dat ondanks dat het zulke plakschapen waren dat allebei de hondjes in staat waren die goed van je voeten weg te drukken

Zelfs mijn kleine ukkepuk....dat kon Mika echt nog niet op die leeftijd.
Eigenaar van de wei vond vooral ook Easy een hond die veel druk zet, vond ik zelf niet eens zo...
Maar blijkbaar krijgen de andere hondjes die daar komen trainen de schapen niet van je voeten af.
Iemand na mij kon daardoor niet eens een outrun oefenen.
Naar mijn idee ligt dat er meer aan dat mensen geen schapen kunnen lezen en niet weten waar ze zichzelf of hun hond moeten positioneren.