Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hannah heeft toen Bisou voor me nagetekend 
Vanillia schreef:Spokie; op http://www.jollyrats.nl/ heb je veel tutorials staan voor verschillende hangmatjes en huisjes, misschien kun je er wat mee

De dames houden de hangmatjes gelukkig best netjes! Ze zijn alleen vannacht door de onderbak heen geknaagd en er zit nu een gat in waar ze met gemak doorheen kunnen, gelukkig aan de kant van de muur.. Ben nu dus als een gek op zoek naar een andere kooi, maar heb hier in de buurt alles al afgebeld en het beste wat ze me te bieden hebben is een Montagna Jolly. Die heb ik nog 1 staan, maar die vind ik zo klein
er valt letterlijk geen bodembedekking uit, iets waar ik met de volière en de RS'en wel veel last van had...
. Daniellejody schreef:Ook ik ben altijd in het bezit geweest van 2 ratten.
Helaas moet ik ze weg doen vanwege mijn drukke studie.
Heb ze nu 2 jaar gehad.
Zijn 2 siamese mannetjes, echt schatjes!
Alleen vind het zo eng ze op marktplaats te zetten, wil niet dat het slangenvoer wordt.
Mijn broer heeft slangen, zou ze het echt niet aan willen doen om ze te voeren.
Dus iemand hier belang bij 2 lieve ratjes? Zijn ongeveer 2,5 jaar oud
Daniellejody schreef:Hoi,
Ja is ook zo, denk inderdaad niet dat ze snel verkocht zullen worden.
Het is gewoon dat ik een stinkdier heb waar ik echt keiveel aandacht aan moet besteden.
De ratten maak ik schoon, ik haal ze even uit de kooi en thats it.
Vind dat niet eerlijk, ze verdienen meer aandacht.
Gelukkig halen de kinderen van onze zorgboerderij ze er wel eens uit.
Tis ook zo sneu om ze op zo'n leeftijd nog weer weg te moeten doen.
Zit in twijfel...
Eigen paard, tam stinkdier en een drukke studie...
Heb een sputnik op de hoek van mn bureau staan en als ze het rondstruinen zat zijn gaan ze daar in liggen slapen (of bij mij in de muts van mn trui).
! Lopen nu op mijn bank, nou ja liggen nu te slapen. De ene is heel actief en kan geen tel stil zitten. De ander is een enorme knuffel. Kruipt lekker in mijn nek en gaat daar slapen.

)

Ik heb mijn mannetjes ook tijdelijk in een aquarium gehad (met een kooi erop) maar moet zeggen dat ik toch merk dat ze een hoge kooi fijner vinden. Kunnen ze echt klimmen. Dat mist een aquarium wel. En ik zou je zaagsel vervangen door een stofvrije bodembedekker