Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Hallo allemaal, alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb maar het veld lag er niet zo best bij. Nu hebben we een nieuwe locatie dus zouden we in principe weer los kunnen maar nu is Mila niet rad.
Wat is jullie tip? Ik heb haar de vorige keer een aantal keer laten laseren en door de fysio laten behandelen, dat heeft toen goed geholpen. Echter ze hinkt nu weer rechtsvoor. Soms duidelijk, soms nauwelijks en altijd vol vuur dus lastig om haar rustig te houden.
Zal ik haar op de foto laten zetten? Hele voorpoot? Hebben jullie daar ervaring mee?
Alvast bedankt.
Anna79 schreef:Hallo allemaal, alweer een tijdje geleden dat ik gepost heb maar het veld lag er niet zo best bij. Nu hebben we een nieuwe locatie dus zouden we in principe weer los kunnen maar nu is Mila niet rad.
Wat is jullie tip? Ik heb haar de vorige keer een aantal keer laten laseren en door de fysio laten behandelen, dat heeft toen goed geholpen. Echter ze hinkt nu weer rechtsvoor. Soms duidelijk, soms nauwelijks en altijd vol vuur dus lastig om haar rustig te houden.
Zal ik haar op de foto laten zetten? Hele voorpoot? Hebben jullie daar ervaring mee?
Alvast bedankt.
JesdaJinn schreef:KimD schreef:Zou zomaar Giardia kunnen zijn. Sinds we dat in huis hebben gehad kan ik spuitpoep niet meer waarderen.
Zou de rest dan ook niet zelfde symptomen moeten hebben? Ik ga me even inlezen.
De rest heeft nergens last van
KimD schreef:Ik zou zelf toch een test bestellen, gewoon voor de zekerheid.![]()
Daarnaast hebben wij isogel en forti flora in huis voor de 'normale' diarree, dat werkt altijd fijn en snel en daardoor is de kans op uitdrogen en afvallen net wat kleiner.
JesdaJinn schreef:KimD schreef:Ik zou zelf toch een test bestellen, gewoon voor de zekerheid.![]()
Daarnaast hebben wij isogel en forti flora in huis voor de 'normale' diarree, dat werkt altijd fijn en snel en daardoor is de kans op uitdrogen en afvallen net wat kleiner.
Oh top! Dat klinkt hoopvol.
Zou je mij willen helpen met die test? Kan altijd proberen en dat andere wat je zei ga ik ook ff bekijken. Altijd handig. Ook voor als 1 van de andere 3 het een keer heeft
JesdaJinn schreef:Meteen 4 besteld. Test ik ze allemaal. Weet ik t meteen zeker. Thanks
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Meteen 4 besteld. Test ik ze allemaal. Weet ik t meteen zeker. Thanks
Als je honden geen diarree hebben dan is (hoe smerig het ook klinkt) het wattenstaafje direct in de anus draaien het meest makkelijke.![]()
Misschien bij je jongste aanwinst niet doen, zou zomaar een trigger kunnen zijn, dat moet je ook niet willen natuurlijk.
Natasja22 schreef:Knappe Mallow! Super fijn dat jullie samen plezier hadden
Levita gefeliciteerd met jullie 3de Utje!
JJ beterschap voor Jinn
Een vraagje over van die treat and train apparaten.
Ik vond op internet de ready treat 2.0 heeft iemand daar ervaring mee?
Ik las dat hier wel blokjes worst in mogen. Er kan maar voor 1 x in, maar zo kan ik wel zorgen dat de beloning alleen komt als ze het goed doet.
JesdaJinn schreef:Wij hadden gister weer wedstrijd via Dogsports.
Jaxx liep fantastisch.
VP had ie een flyer op de wip. 1e keer van zn leven volgens mij. Je had tunnel in een bocht, toen sprong, toen wip en finish. Denk dat Jaxx veel snelheid maakte en dan de wip ineens weer afremmen. Maar even op oefenen. Wel was hij hier 1e.
JP was echt super leuk rondje. Wassie foutloos en 2e.
Spel heeft ie ook gewonnen. 2 bonussen zaten er in. Eentje die je in die 30 seconden moest pakken en eentje na de zoemer als eind bonus. Jaxx had ze allebei. Ook hier wassie 1e
Heb wel filmpje maar die plaats ik later. Mega slecht te pas