Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JustMeKV schreef:Sterkte NAIWHL.
Vanaf welke leeftijd kan je best gaan vaccineren tegen RHD?
@Idylle: Sterkte met het maken van een keuze.
Hier is er 1tje verdwenen. Mams heeft ingegrepen bij de kleinste van het nest. Het zat er wat aan te komen, gezien deze achterbleef in vergelijking met de andere.
De overige 9 doen het prima.
Het verbaast me hoe hard ze groeien!
Het nestje vandaag:
[ [url=m/1RNpOr.jpg]Afbeelding[/url] ]
De blekere heeft eveneens een aftekening. Mag ik er vanuit gaan dat deze dan niet helemaal wit word?
en het kleine bruine rammetje is ook zo lief... Pfff het is te lastig gewoon 

sterkte voor iedereen!
ik zou voor kleuren gaan die je nog niet hebt
en idd de grootste kans van slagen met 2 voedsters erbij! Fijn dat het goed gaat nu papa er weer bij zit.
jammer dat 1tje het niet overleefd heeft. Wat een ontzettend gemeleerd gezelschap zeg! Is er enig zicht op wie de vader is?
Brownie heeft Lilly niet 1 x meer zo erg aangevallen! De "zorgen" blijven nog wel een beetje bij Lilly, die voelt zich duidelijk nog niet helemaal thuis zo in de grotere groep, denk dat het nog wat tijd nodig heeft bij haar!

NAIWHL schreef:Had je al een rammetje idylle?
En spannend Mjetterd
Zover mij bekend en nog extra rondjes google zijn ze 3 weken na vaccineren volledig beschermd. En we doen elk jaar de herhaalprik voor ze.
Bunny is inderdaad uit hetzelfde nest. Ga elk uur kijken, maar iedereen hupt nog vrolijk rond. Gezien hoe snel Hikkie en Lassie achter elkaar gingen had ik al wel verwacht dat ik bij Bunny iets zou moeten zien. Maar durf niet te hopen. Net trok ze nog sprintjes door haar verblijf...

, belg hier). Hier moesten Autumn en Flou ook even 10 minuten in het reismandje vorige week met die regen en toen begon Autumn ook meteen te rijden...

Maar ook dat is goed gegaan.

er is een facebookgroep over kleurengenetica waar een kleuren expert zit, ik zou als ze wat ouder zijn daar een berichtje plaatsen! Oh en dan wordt er altijd gevraagd om een foto van ouders, nestgenoten en de buik 
Oreo is helemaal opgenomen, die heeft Bailey als nieuwe vriendin
Lilly valt wat buiten de boot, maar laten ze verder wel met rust zover ik kan zien. Ik zie geen bloed en witte haren, dus dan zal het goed gaan
ze eet wel gewoon met de rest mee!
Als jullie die Engelse groep bedoelen toch. Maar het is wel heel handig als je twijfelt tussen 2 kleuren ofzo.