Nou nieuwe hooiruif maar de konijnen waren het er blijkbaar niet mee eens. Vriend kwam even thuis vanmiddag en hooiruif lag aan de andere kant van de kamer en bloed op grond... Vanavond alle konijnen maar even checken
Wat een geweldige hulp Ik ken het maar al te goed als ze willen 'helpen'
Whahah Esther die is goed! Maar hij blijft een mannetje hoor, hij heeft nog altijd een pielie de assistente zei ook al, gaan we hem wat minder macho maken arm ding!
Hij is weer thuis gelukkig! Hij is wel weer heel zielig, helemaal weer terug bij de oude bange Macho, arme scheet! Nu maar even lekker tot rust komen in z'n hok
Ik kwam thuis maar ze zijn gewoon allemaal actief dus denk dat eentje te lomp is geweest ermee en zich heeft open gehaald met zijn pootje. Zaten ook 4 plastickjes om de pootjes heen maar daar was er ook nog maar 1 van
Haha Tarzan, zou het helpen? Ze zullen gewoon ook even moeten wennen dat er 2 honden lopen, zeker Muis zal er niet zo snel uit komen. En mijn pup interesseert zich niet echt in de konijnen, eerder in de keutels alhoewel ze heel soms de konijnen uit staat te dagen om te spelen
Haha ja hij is echt zielig, heb echt met hem te doen
Wie weet Lady, Flo doet het graag voor Hahah honden en konijnenkeutels blijft altijd leuk!
_Tarzan
Geplaatst: 14-09-18 09:18
Vanmorgen nog geen keutels ondanks dat hij gegeten had, ga ik even naar de anderen buiten, kom terug, een hele lading mooie ronde keutels (hij heeft ook flink geplast haha!)
Heb hem nog wat wortel en loof gegeven en dat gaat er smakelijk in! Ik denk dat hij snel weer erbovenop is
Voor Ginny ga ik toch zometeen m'n eigen DA even bellen, ik vertrouw het toch niet ... Edit: ik kan om 16.45 terecht
Hopen dat ik het verbeeld maar ben er bang voor met Ginny Toch maar even naar m'n eigen DA die vertrouw ik toch iets meer dan die wat Macho gecastreerd heeft, dat zijn allemaal nog vrij jonge meiden, ik weet niet, ik heb dan liever ene die alle ins en outs kent
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 10:48
Fijn dat het goed gaat met Macho!
Koning Blik op z'n troon! Doos heeft de halve woonkamer al gezien, en hij zit er ook vaak in