Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yom schreef:Wat een scheetje
Gaat er heel toevallig iemand meedoen aan de show in Antwerpen op 28 nov?
Marcella schreef:Wilde 19 december ook naar sliedrecht, maar weet nog niet of ik het gaat aandurven. Nadat ze vorige show last hadden van een chloor lucht. Heb geen zin om tegen de vlakte te gaan, omdat ik het benauwd krijg (luchtweg patiënt).
robeer schreef:Yom schreef:Wat een scheetje
Gaat er heel toevallig iemand meedoen aan de show in Antwerpen op 28 nov?
Ik heb ingeschreven voor Antwerpen (BCF) met 1 Maine Coon kater van dan net 15 weken en een ragdoll poesje van dan 24 weken. Antwerpen heeft een Maine Coon special, extra leuk dus. Ook ben ik te vinden in Sliedrecht op 19 december (NLKV) met hetzelfde tweetal. Dit uiteraard als het allemaal zo blijft met de coronacijfers en maatregelen.
xoranlover schreef:Wanneer is sliedrecht dan?
Yom schreef:wat maakt de carnis brokken zo bijzonder? Zijn ze goed verteerbaar? En waar haal jij ze?
JJ4 hoe is het gegaan vandaag?
Yom schreef:Op Fenders stamboom staat dat ie red ticked tabby is, maar daar twijfelde uiteindelijk de fokster al over. En we zien ook wit op zijn borst dus ik wil wel even goed weten wat het nu is. Vandaar maar even determineren.
Ik heb de naam van mijn dochter doorgegeven om naast te zitten natuurlijk, maar ik zou blij zijn met extra hulp/tips dus ik mail graag nog een extra naam door Robeer
We kunnen bijna samen rijden aangezien wij een stadje verderop wonen