Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je helemaal rond liep langs de rand was je makkelijk zo'n drie kwartier tot een uur onderweg. En heel goed, er mochten per handler maar twee honden los lopen. Je kunt er dus tien bij je hebben maar er mogen er maar twee los.
Helaas liepen we dan we veel foutloos, maar buiten de tijd.. Behoorlijk poedersuiker, maar Guinness was niet vooruit te branden op dinsdag en woensdag. Woensdagmiddag heb ik getwijfeld om de rest van de week niet meer te lopen, ik had het helemaal gehad.
Of dat het was weet ik niet, maar daarna ging het alweer een stuk beter.
Vrijdag / zaterdag hebben we twee keer een "First clear round in class" gelopen, dat wil zeggen dat je de eerste binnen je klasse bent die foutloos rond komt. Aangezien die Clear round rozetten alleen worden uitgedeeld als je ook binnen de tijd bent was ik zeker tevreden. 
Machie schreef:Bij de FHN B midi en RvB C midi
ik zal zo even kijken of ik de parcoursen kan uploaden, die heb ik vast ergens op de telefoon.

tnx!
Het lijkt me zo gaaf.
Niet helemaal hetzelfde als ijsland natuurlijk, maar toch.

Ik word altijd jaloers bij foto's van die fantastische omgeving.
Toushie schreef:KimD schreef:Ach die oren!
Ik hoop dat ze zo blijven of verder omhoog gaan
Ze heeft vandaag voor het eerst met een wandeling meegelopen , groep van rond de 30 honden.
En ze deed het zoo goed. Met iedereen spelen , steeds komen kijken waar wij waren
KimD schreef:Dat is optioneel.