Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
. Ze lopen los in de tuin en daar staat altijd een bak met water, alleen die gaat denk ik zeker wel bevriezen. Heb in het hok nog 2 flessen hangen. Ga er even over nadenken hoe ik dat ga doen.
. Andere hok was superleuk, maar ondanks plexi aan de meeste kanten, werd de inhoud bij een flinke regenbui toch nat. En ondanks dat de nauwelijks in het hok zitten, wil ik ze toch wel een droge en warme plek kunnen aanbieden áls ze zouden willen.

Eoweyn_x schreef:Inderdaad dat soort plekken een week of iets afschermen. En laat het gevoel "oh dit gaat fout" los! Dat voelen ze echt. Veel afleiding geven zoals eten en sloopdingen bijv.
. De vrouw van de opvang heeft zelf tot nu toe nog maar 2 koppelingen meegemaakt waar echt flinke verwondingen bij zijn gevallen. Ik ben gewoon bang voor weer zo'n vechtpartij, maar inderdaad ik moet het los laten. Die vechtpartij is gewoon echt pech geweest denk ik.
.

Eoweyn_x schreef:Misschien kun je konijnenopvang Joy mailen. Zij hebben ook wat lastige FH voedsters op het moment, wie weet kan zij je helpen.