Eoweyn_x schreef:Misschien kun je konijnenopvang Joy mailen. Zij hebben ook wat lastige FH voedsters op het moment, wie weet kan zij je helpen.
Ik heb de opvang gemaild waar de ram vandaan komt. Joy kan ik ook een mailen voor advies. Al is daarheen gaan geen optie, aangezien dat bijna 3 uur rijden is voor mij, enkele reis.
Stond ik net met telefoon klaar om te filmen .... staan ze een beetje te neuzen en negeren ze elkaar verder. Op wat gestamp na van de ram is er niks gebeurt. Geen staarten meer omhoog gezien.
Ik heb nog een knaagspeeltje, een grastunnel om te knagen en wat wortelloof en bleekselderij liggen. Dat wil ik dan vanavond laat geven.
Ik vrees dat als ik ze nu uit elkaar haal, ik morgen met een achterstand van -1 verder moet gaan koppelen.
Met de vorige ram bleven ze wel elkaar opzoeken, zowel de voedster als de ram. Nu heb ik het idee dat het enkel mijn voedster is.
Hoeveel tijd mag een koppeling maximaal duren? Mocht dat ontwijken en af en toe jagen over bijv. 10 dagen nog zo zijn, kun je dan concluderen dat het helaas weer geen match is? Of kunnen er weken overheen gaan?
Ik vind 2 konijnen natuurlijk wel leuk, maar de echte reden van een tweede konijn is natuurlijk als maatje voor de andere. Ik hoop wel dat ze straks elkaar echt leuk vinden en lekker tegen elkaar aan liggen en elkaar wassen.