Mijn 'baby' is al 8 maand..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunrise19 schreef:Was ik ook weer eensMet max gaat het goed, arme ding heeft niesziekte gehad dus was even niet heel erg happy
Gelukkig is ie weer beter en gaat ie weer als een gek door mijn huis heen
@xivura&beloven: Welkom
@xivura: Iedereen die hier een echte raskat heeft laat die dus ook niet buiten
Max gaat ook echt niet buiten, buiten het feit dat hij gestolen of overreden kan worden kan hij ook nog eens ziektes oplopen mocht hij vechten of iets. Mij niet gezien dus
Xivura schreef:Sunrise19 schreef:Was ik ook weer eensMet max gaat het goed, arme ding heeft niesziekte gehad dus was even niet heel erg happy
Gelukkig is ie weer beter en gaat ie weer als een gek door mijn huis heen
@xivura&beloven: Welkom
@xivura: Iedereen die hier een echte raskat heeft laat die dus ook niet buiten
Max gaat ook echt niet buiten, buiten het feit dat hij gestolen of overreden kan worden kan hij ook nog eens ziektes oplopen mocht hij vechten of iets. Mij niet gezien dus
Ja, dat hoor ik wel vaker inderdaad. Heel slim inderdaad. Ben alleen wel zelf een persoon die vind dat katten lekker buiten moeten zijn. Maar snap de keuze overigens wel.Zonde als zo kat heel erg ziek word of overlijd buiten door een ongeluk oid.
Sunrise19 schreef:Ik heb niks tegen katten buiten hoor, maar wel als ze mn hele tuin onder poepen
Die mensen van die kat hebben er 4 ofzo, elk jaar nestjes, elk jaar 1-2 katten kwijt en steriliseren willen ze niet. Verder nog een labrador die de hele dag in de tuin zit en alles bij elkaar blaft.
Ze wonen schuin achter mij ook nog eens, 's zomers hebben ze wel 40 kratten bier in de tuin gestapeld.
Elke avond wel visite en de kankers, paasei en tyfussen vliegen dan om je oren.
Ze hebben dan nog 2 kinderen die ook verrot gescholden worden, het huis is echt een smerig hol ook nog.
Ik heb samen met andere buren al klachten ingediend en als ze doorgaan zoals ze doen worden ze uit hun huis gezet.
Ik ben echt geen zeikerd maar echt gezellig vind ik 's zomers buiten zitten niet, ene kant omdat die kat mn hele tuin onder schijt en andere kant omdat ik alleen maar gescheld en geblaf hoor
Onze tuin word binnenkort sowieso kat proof gemaakt, maar als ik zelf geen kat had gehad had ik dit wel een kwalijke zaak gevonden dat je dit moet doen om een ander zn beesten.
Sunrise19 schreef:Ja probleem is alleen dat max ook in de tuin komt aan een tuigje haha
En ze zitten vooral onder mn afdak en poepen dus gewoon lekker naast mn tafel enzo.