Zoooo cute!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Hier ook. Ik kan met zakjes en bakjes rammelen tot ik een ons weeg maar zodra daar iets eetbaars inzit dan begint de jongste te gillen. Hij is zo onvoorstelbaar ongeduldig. Hij gaat eerst heel hard fluiten, dan heen en weer rennen en als het dan nóg niet komt dan gaat hij als een malle aan de tralies trekken met z'n bekje. Dat heeft dus als twee keer zijn voortanden gekost.
juultje353 schreef:Tazzey schreef:Hier ook. Ik kan met zakjes en bakjes rammelen tot ik een ons weeg maar zodra daar iets eetbaars inzit dan begint de jongste te gillen. Hij is zo onvoorstelbaar ongeduldig. Hij gaat eerst heel hard fluiten, dan heen en weer rennen en als het dan nóg niet komt dan gaat hij als een malle aan de tralies trekken met z'n bekje. Dat heeft dus als twee keer zijn voortanden gekost.
Sorry maar ik moest hier echt heel hard om lachen
melody7 schreef:Tazzey, ik denk steeds dat je het echt over muizen hebt als je 'Muis' typt![]()
Ben benieuwd naar je filmpje!
Ik heb een opvang gemaild voor een castraatjeNibbit is echt té erg, ze valt nou Sammy ook kei hard aan, die zat net met een bloedend oor te janken