Ze wilden allebei knuffelen....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CupCakes_ schreef:Ik ben wel benieuwd of meerdere dit herkennen.
Jip is echt enorm gevoelig. Maar ook als er zieke mensen zijn, psychisch of somatisch, kan hij daar echt heel erg heftig op reageren. Op het christelijke, psychische herstel oord een paar deuren verder slaat hij altijd aan als we deze mensen tegen komen.
De schoonmoeder van mijn zus, waarmee wij als familie ook heel close zijn heeft een terminale ziekte. Deze was vrij stabiel tot 2-3 weken terug. Toen durfde Jip niet meer in haar buurt te komen, vond haar dood en dood eng. Trillen, shaken etc. Terwijl hij normaal bleef staan voor een aai van haar. Op dit moment zitten we te waken bij haar en een dezer dagen zal ze komen te overlijden.![]()
Ik vind het best bijzonder dat hij op mensen die ziek zijn of terminaal zijn zo heftig kan reageren.

Inmiddels al wat beter?

StalMelyn schreef:Sannee, zag het op insta ja! Hoe zit dat tuigje bij evi? Ik gebruik hem nu ook voor in de fietsmand maar Bonne krijgt het voor elkaar om 2 poten in hetzelfde gat te krijgen ipv 1 in elk gat in de fietsmand of met spelen. Met gewoon wandelen gaat het wel goed. Het tuigje zit al best strak vind ik dus weet even niet hoe of wat. Hij moet niet kunnen ontsnappen.
) De eerste weken had Evi d'r halsband om omdat het tuigje toen net iets te groot was. Ze draagt hem sinds ze 11,5 week is denk ik.
wij zijn jullie ook gaan volgen op instagram.

Dat luikje met trapje ervoor, hoe schattig!
Gelukkig gaat het herstel goed! Ze ziet er goed uit hoor. Arm ding, loops en herstellen tegelijk.
Gesp halsbanden hebben nooit zo mijn voorkeur voor haar, d'r nek is ongeveer even breed als d'r hoofd dus ze kan eruit glippen. Ze heeft een mooie verzameling martingale halsbanden.
Was geen geweldig weer (vooral zaterdag was het echt rot weer) maar we hadden de regenjassen mee, dus jas aan en gaan

" 
Vandaar het zure hoofd. Hij heeft hierna z'n jas aangekregen hoor.

Ik grapte al met mijn moeder dat ze last had van de eisprong en we deze losgespeeld hadden
.
Kan je nog tips delen voor winkels waar je de martingale halsbanden koopt? Jij hebt altijd heerlijke printjes en Ves heeft maar 1 halsband (echt, te zielig
) dus heb er meer nodig!
xSannee schreef:Jamiefris; ach heerlijk! Dat zal haar goed gedaan hebben! Lekker blij koppie
Warboel; heerlijk he die oren!
Wat jammer van de regen, maar toch wat moois van gemaakt. Die felgekleurde tuigen staan supervet!
Evi mocht dit weekend met een Whippet spelen (dat is jouw Appa ook toch?). Wat een verschil was dat hahaha. Die prachtige lange elegante poten en zo atletisch. En dan Evi met d'r korte pootjes
Maar ze vonden het wel leuk allebej haha. Evi speelt het liefst met alle soorten honden
Otje was wel wat langer puppy schattig door d'r langere haar.
hij is een beetje uitgeschoten met groeien, oeps. Wat leuk! Appa vindt ook alles en iedereen leuk en speelt dus ook regelmatig met hondjes die heel anders zijn haha. Hij geeft de dikke labradors hier in het park wel eens personal training
Hij past zich dan altijd keurig aan met z'n lange stelten, moet er altijd zo om lachen.
Ik heb een aantal martingale halsbanden van PodencoRiot, die zijn echt zooo leuk en fijn. Is ook een ontzettend lieve meid, ze denkt graag mee (ik had voor puppy Appa eentje met afwijkende maten besteld, inmiddels past hij die niet meer maar Otje wel haha) En heb er ook een van El Galgo Azul, en een paar zelf gemaakte. 

wat leuk ook van die agiltiy lessen en dat de gehoorzaamheid zo goed gaat!
het hangt echt een beetje van het licht af wat voor kleur hij heeft. De verwachting is dat hij best wel rood gaat worden. 

Maar komt denk ik door de lange benen & het smalle lijf dat het wat vertekend op de foto's.
Ik kan er stiekem wel om lachen maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.