Tot ik me bedacht dat Cookie sinds 2 dagen weer vers vlees eet en dat het waarschijnlijk daarmee te maken heeft En deze wilde ik jullie niet onthouden
ja dat kan prima de reden zijn. en een keer dunnere poep is geen drama.Hahaha melksnuit Ik had er hier ook een paar die steeds onder zaten
Leuk!Zijn jullie teven na een nest “op tijd” loops? En tellen jullie dan vanaf de vorige loopsheid of vanaf einde dracht ofzo?
Chick schommelt altijd wel wat in dagen. Meestal een week of 2 tussen de loopsheid.Djes is ook niet mega stabiel. Schommelt ook wel wat.
Hier is Aelynn nog niet loops. Voorheen elke 4 maanden. Nu zijn haar pups bijna 6 maanden oud en nog geen loopsheid
Alweer een week oud vandaag En om het nog drukker te maken Aanstaande woensdag gaan we Sushi kiezen en ophalen
Lizzy was altijd elke 9mnd loops, voor de dekking was 8 mnd (met kennismaken met de reu werd ze spontaan loops )En nu 8 mnd na de dekking
Herkent iemand dit? Dit was altijd gewoon donker bij Cookie, sinds ze de pups poetst is het roze en het lijkt wel “eeltig”?
Vandaag hebben we Sushi opgehaald, Victory van het Aambeeld. De pups gaan goed. Nog steeds geen hele dikke poep, maar minder dun dan gisteren en ze komen allemaal mooi aan elke dag
Oh geweldig ook die octopus kniffel En wat is Sushi een knapperd Hier ook puppynieuws, Jarv heeft er 6 dochters en 2 zonen bij