Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:[ [url=m/9YqB5M.jpg]Afbeelding[/url] ]![]()
Weet dus alleen niet of ik m Dexter mooi vind staan. Maar hij moet nog uitkomen in NL. Hoop dat ze ook nog met groen komen want denk dat ze precies de kleur groen maken die ik wil.
kiwiwitje schreef:ik vraag me eigenlijk af hoe je het afkort. Ik kort alle namen af haha. Maar ik vind het wel heel mooi en origineel.
KimD schreef:kiwiwitje schreef:ik vraag me eigenlijk af hoe je het afkort. Ik kort alle namen af haha. Maar ik vind het wel heel mooi en origineel.
Niet. Het is Guinness, we hebben dat dier niet voor niks zo genoemd.
Mensen die Guinn zeggen krijgen ook een flinke sneer, heb daar een ontzettende hekel aan.
Ik zorg er eigenlijk altijd voor dat we een naam hebben niet af te korten valt.
ZoZenn schreef:Dang it DC, ik heb net blauw gekocht. Nja als ie bevalt krijg Zig we toch ook 1, krijg die rood
.
Kaus schreef:Dierenfan, oeh dat kleurtje komt wel in de buurt van wat ik zoek. Ben alleen niet zo'n fan van de stof waarvan het gemaakt is. Dat touwachtige. Heb liever een tuig dat uit één deel bestaat met zo min mogelijk gespen en klipjes. Daarom vind ik het line tuig ook zo perfect. Mocht die niet passen ga ik toch eens naar deze groene kijken.
Wat een schatje Milan!Hopen maar dat alles zo voorspoedig blijft gaan.
Kimvicious schreef:Handig kiwiwitje! Wat is ze toch al mooi rond!
Galaika schreef:Fijn dat Dakota thuis is! Schattige puppy's Kim! En jeetje, volgens mij krijgt Chicka minstens 32 pups ofzo Kiwi! Fijn dat je haar kan bespioneren!
Heerlijk weer nu! Lekker wandelen zonder jasje of truitje, Troy gaat nu eindelijk graag mee wandelen.
Kaus schreef:Hier ook liever geen kliksluitingen of anders metalen. Geen plastic.
Wat een mooie kleurtjes bij elkaar Kimvicious![]()
Wij zijn vandaag naar het bos geweest. Expres geen balletje meegenomen want hadden al verwacht dat het druk was. Ze hebben allebei heerlijk gespeeld. Niet één vervelend moment (met ons dan) en ze zijn al uren knock out![]()
Wel fijn dat ze haar mand een fijne plek vindt Kiwi. Dan heb je ze niet opeens vers op je bed