Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eliana schreef:Hier helaas minder nieuws, Sas voelt zich nu zo thuis dat ze over omheiningen springt en vanmorgen de haan heeft gepakt.. en ze springt hoog.. aangezien we kippen en konijnen hebben en de kat ook niet meer naar beneden durft hebben we de stichting maar gemaild.
Het is voor ons echt een schatje maarja als ze onze dieren afslacht..
Inge_Zorro schreef:Oh Eliana wat zonde zeg! Dat is niet de insteek als je zo’n dier in huis neemt..![]()
Haha ZhuZhu in het water! Mateo heeft ook een ontzéttende hekel aan natte poten!
Succes voor Nova bij de da, hopelijk is er nix aan de hand maar beter het zekere voor het onzekere. En die foto met die slofLobbes
Gaaf dat Marlin het ook zo goed doet!
Mateo hoort ook helemaal in ons gezinHeerlijk dier is het.
Wel een boef, vooral nu hij meer ‘thuis’ is. Sloffen (en schoenen) zijn hier ook echt niet veilig! Hij maakt ze niet kapot, maar wel kwijt![]()
En eten is AB SO LUUT niet veilig met Mateo in de buurt. Een rover is het, denk niet dat dat er ooit uit gaat.
We volgen een A-cursus en dat gaat ook steeds beter! Alleen het komen op afstand is een dingetje..Eind juni moeten we examen doen, ben écht voornemens het te halen maar dan moeten we nog wel goed oefenen.. Haha. En hoop dat ik het allemaal red, ben dan 34 weken zwanger
We gaan het zien.
marinke182 schreef:Die van ons was vorig jaar ng wel eeen beetje voorzichtig in het water. Tot de buik erin vond hij prima, maar echt zwemmen wilde hij niet. Nu sprong hij afgelopen week een aantal keer vol het water in. Hij is volgensmij over zijn vrees heen![]()
Morgen moet Meru een foto maken bij de DA. Hij loopt al een tijdje met periodes een beetje mank. Dat is toch wel het nadeel van een hetplaatser, dat je geen zekerheid hebt dat erfelijke ziektes en aandoeningen zijn uitgesloten. Even afwachten dus, wat daar uit gaat komen.
Ik ben ook lid van de pagina van de stichting op FB. Elke keer zie ik zulke leuke honden voorbij komen, wordt dan zo hebberig!!Zag ook van de week een 16-jarige hond voorbij komen, doof en blind. Dan breekt m'n hart wel
.