Cayenne: Heb ik gemist dat je ze niet meer ringt? Of kun je het niet onderzoeken nav de ring die ze om heeft?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-16 13:26
Huh? Nee hoor, ze zijn alle drie geringd, maar ze lijken alle 3 sprekend op elkaar en er zit ook maar een paar dagen tussen nr 1 en nr 3. Ik moet ze dus echt aan de hand van de ringgegevens controleren.
Aan de staartlengte kon ik al wel zien wie Orchidee is, maar ik neem geen enkel risico
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-16 13:31
Ik ben er eigenlijk juist best wel trots op dat ik ze allemaal heb weten te ringen Bij sommige kleintjes was het een heel gedoe omdat ze 5 keer per dag hun ring verloren, maar het is gelukt! Heel veel kwekers missen er toch wel een aantal omdat ze net te laat zijn. Maar hier dragen ze allemaal netjes een ring en zijn ze geregistreerd bij een aantal instanties!
Die vindt het wel gezellig, maar die vindt alles leuk geloof ik
Gister zat ze nog heel stilletjes op een stokje en om de beurt kwam een van de andere valkjes naast haar zitten, heel bijzonder
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-16 10:36
Ah, ze kwamen om de beurt op audiëntie?
Even wat foto's. Herkennen jullie hem nog? Shine Het lelijke eendje is aan het uitgroeien tot een prachtige jonge zwaan Helaas gaat hij vandaag verhuizen
Stella (rechts) gaat morgen verhuizen. Links van haar zit Symfonie. Die moet nog een week of 2 blijven.
En Blaze. Hij verhuist zaterdag (Achter hem schoot Mégan net uit haar blok )
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 09-06-16 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt
ponyparadijs
Geplaatst: 09-06-16 10:37
Allemaal even kennismaken met de nieuwe dame misschien?