Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoe vaak ik niet de vraag gekregen heb of het een BC is of of er BC in zit 

Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar!
Lara neemt het er ook van met de koele stenen
's Morgens naar het bos toe voor een uur of 8...want daarna is het echt al warm aan het worden. Was er laatst om 9, wilde toen al liever in de schaduwen lopen.
Hij redt het trouwens al wel braaf een volle nacht. Dus ik bent trots op hem
Maargoed, daardoor ben ik wel mooi op tijd voor een rondje bos 

die zo hard rent als wij er aan komen lopen. Karma en chansy trouwens zien dat als een spelletje en willen ze achterna zitten! Grappige is dat ze er ook vandoor gaan als ik zonder honden aan kom lopen
(ook buitenlanders trouwens)
Seni schreef:Ik wilde ook graag naar een keuring met Bodhi. Maar werdt mij sterk afgeraden vanwege haar kleur. Ze zou zeer waarschijnlijk ergens onderaan belanden omdat ze niet zwart wit is.
Wel kun je meeedoen met, pfff hoe heet het ookalweer? Functioneel exterieur? Geloof ik. Daar kijken ze naar de hond ipv naar het perfecte plaatje.
Dus helaas ... kohtje schreef:Kleur maakt niets uit op de show. Alleen zijn de zwart witte vaak beter omdat daar er meer van zijn.
Ringtraining is wel een must.
Zou niet naar een grote show meteen gaan zoals de winner in Amsterdam.
Kuggur schreef:kohtje schreef:Kleur maakt niets uit op de show. Alleen zijn de zwart witte vaak beter omdat daar er meer van zijn.
Ringtraining is wel een must.
Zou niet naar een grote show meteen gaan zoals de winner in Amsterdam.
Om te beoordelen of een bordercollie een goede bordercollie is, is maar één soort trainig een "must".
Hint; het is geen ringtraining.....
Maar ik vraag me nog steeds af hoe en waar ik dan kan inschrijven. Vanaf welke leeftijd enz. Machie schreef:Kuggur schreef:Om te beoordelen of een bordercollie een goede bordercollie is, is maar één soort trainig een "must".
Hint; het is geen ringtraining.....
Daar denken ze bij shows heel anders over
kohtje schreef:Kugger hou eens op met dat neerhalen wat een ander doet met zijn border. Jij bent niets beter dan een ander omdat je werkt met jouw honden.
Ik heb geen barbie borders omdat ik geen schapen drijf.
Iedereen doet wat anders met zijn honden. Laat mensen in hun waarde.
) leven heeft en niks te kort komt.