Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:17

Menn wat een giga katten hebben jullie!

Abby is zo mooi. Die nonchalante kop ook hihi

Wow die rode grootoor, wat een mooi en bijzonder dier!!

Ik kreeg weer een kittenspam van Hairy Harry*\o/* even delen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

bowena_84

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:21

Sow dat zijn nogal aardige flinke katjes wat jullie hebben :j

Babsi weegt tussen de 4 en 5 kilo en mila 4,5. Babsi is een beetje obese in de zin dat ze nogal een hangbuik heeft :') Mila is zoooo slank dat ik niet weet waar ze dat gewicht laat := Maar als je haar oppakt voel je dat er flink wat gewicht aanzit.

Ben benieuwd hoe groot Lydia is als ze komt.
Karlijn wat een mooierd die Abby :oo Prachtige kat!! Wat leuk dat jij ook een Mirtos katje hebt! Ben je tevreden over de adoptie?

OMG Hairy Harry <3 Wat een lekkee snoet!!!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:05

@Bowena: dankjewel <3 Ja zeer tevreden! Tot 6 weken nadat ik haar heb opgehaald heb ik nog af en toe contact gehad met mijn bemiddelaar en nu ben ik al een tijdje officieel 'overgedragen' aan het algemene team, waar ik ook altijd beroep op mag doen als ik vragen heb.

@Maria: wat een schatje, die witte haartjes zijn echt cute!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:13

Oh wat super om te horen Karlijn! Ik heb ook zo enorm veel zin in de komst van Lydia! Helaas moet ik nog even wachten maar dat is ze dubbel en dwars waard. Heb je Abby op het vliegveld opgehaald of bij een gastgezin?

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:34

Oooh wat een schatje!!!

Sammie word groot :))

Afbeelding

Afbeelding

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:35

Wauw wat een koppie <3

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:38

bowena_84 schreef:
Oh wat super om te horen Karlijn! Ik heb ook zo enorm veel zin in de komst van Lydia! Helaas moet ik nog even wachten maar dat is ze dubbel en dwars waard. Heb je Abby op het vliegveld opgehaald of bij een gastgezin?

Ik heb even terug gelezen en Lydia opgezocht, wat een mooi meisje, ik heb haar wel voorbij zien komen op facebook. Ik lees ook dat jij een huisbezoek gaat krijgen , dat heb ik niet gehad. Waarom krijg je die?

Ik heb Abby bij een gastgezin opgehaald.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:43

Mooi is ze he :))

Mijn bemiddelaar vertelde mij aan de telefoon bij jet kennismakingsgesprek dat de stiching wel eens steekproefgewijs huisbezoeken doen en vroeg of ik daar bezwaar tegen had. In de mail om de adoptie te bevestigen vertelde ze mij dat de voorzitter graag een huisbezoek wilde doen bij mij. Ik heb niets te verbergen en ben best trots hoe ik mijn poezels 'houd' dus van mij mogen ze graag even komen kijken :)

Ik mag Lydia direct op het vliegveld gaan halen, vind ik ook wel gaaf :D

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:02

Na het lezen van alle gewichten Kiska ook even op de weegschaal gezet, 7 maanden oud, 2,5 kg precies. Echt een klein poppemeisje <3 ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt, maar denk dat ze erg fijntjes blijft

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:10

bowena_84 schreef:
Mooi is ze he :))

Mijn bemiddelaar vertelde mij aan de telefoon bij jet kennismakingsgesprek dat de stiching wel eens steekproefgewijs huisbezoeken doen en vroeg of ik daar bezwaar tegen had. In de mail om de adoptie te bevestigen vertelde ze mij dat de voorzitter graag een huisbezoek wilde doen bij mij. Ik heb niets te verbergen en ben best trots hoe ik mijn poezels 'houd' dus van mij mogen ze graag even komen kijken :)

Ik mag Lydia direct op het vliegveld gaan halen, vind ik ook wel gaaf :D

Ah vandaar, staat me iets van bij dat ze mij dat ook verteld had idd. Wanneer heb je het huisbezoek? En wanneer komt Lydia naar Nederland?

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:12

Amable, Mila is ook heeeel fijn, echt een smal ding, maar daar til je je toch een breuk aan haha. Schijn bedriegt soms :') Maar zij is idd wel fijn voor haar leeftijd :j

Voor het huisbezoek word ik nog benaderd Karlijn. Lydia komt in augustus deze kant op. Dan heeft ze alle entingen gehad en is ze geholpen.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:14

Ah dat duurt idd nog lang!

Mijn kitten was niet helemaal lekker door haar laatste enting, maar zodra ze weer in orde is kan ze verhuizen :):)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 23:11

onze chester is naar zijn nieuwe baasjes... |(
Gelukkig is hij bij een vriendin terecht gekomen die dichtbij woont. We mogen altijd op bezoek, en er worden heel veel foto's gestuurd :-)

Ik vond hem nog te jong...9weekjes...maar hij was daar blijkbaar wel op zijn gemak... Heb al een filmpje doorgestuurd gekregen waar hij met een balletje op aan het spelen is :-)

Afbeelding

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 00:54

Wat een super lieve foto's komen er weer voorbij zeg! Te schattig!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 01:34

Alyel wel echt een knap ventje!

Ginger is zo ontzettend zacht! <3 puk voelt als schuurpapier vergeleken met haar :')

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:02

Wow wat een knappertje Aylel!

Ik hoop dat je kitten snel opknapt en je haar kunt gaan halen Karlijn! :):)

Ik moet idd nog even wachten maar dat is het he-le-maal waard!
Mijn dames hebben vandaag hun nieuwe kado mogen uitpakken en inwijden voor Lydia <3 <3

Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:25

Ohh wat een scheetjes allemaal<3

Ik zou gaan kijken voor een kat te adopteren helaas was dit door omstandigheden voor ons voorlopig geen optie.

Nu ga ik zondag bij een nestje kijken(springt op en neer *\o/* )
En als het klikt met een van de baby's word het nog eeerrrug lang wachten tot het einde van augustus :( :o

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:26

Wat leuk Meisje!
Dan kunnen samen wachten tot eind augustus, ons een beetje aan elkaar optrekken :(:)
Ik ga duimen dat er een leukerd tussen zit!! *\o/*

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:32

Ik ben bang dat ze allemaal errug leuk zijn *D
Als ik hem/haar dan besluit te nemen en op te halen is hij/zij 16 weken wel een beetje echt bolletje wol af maar nog steeds heel leuk hihi

Leuk bowena we houden ons op de hoogte! Ik hoop jullie zondag n leuke foto van ons toekomstige baby te kunnen sturen!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:03

Wat een mooi paleisje!!

En ik duim, meisje!

Oh ik kan rijmen blijkbaar. :')

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:04

Onze kittens zijn nu inmiddels kitten af en net een jaar (broer en zus) maar vechten elkaar zo nu en dan de tent uit zo erg dat we er tussen moeten komen met een plantenspuit. De plukken haar vliegen in het rond en vandeweek lag er zelfs een bloed spoor.( wondje bij kater aan oor)
Ze grommen blazen en schreeuwen tegen elkaar en rollen en rennen dan over de grond.

Ze zijn beiden geholpen op de leeftijd dat het kon. Het is niet de hele dag door maar vaak wel 2 a 3 keer perdag.

Tegen de oudste 2 is er niets aan de hand alleen broer en zus zijn iedere keer zo bezig. Iemand hier ervaring mee ?

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:15

Ohjee isaboy.. ik weet helaas geen tips voor je wellicht wat meer ervaren kattenpersoneel in dit topic.

#roosch haha goed gerijmd! *D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 21:19

Probeer eens een stekkertje Feliway, Isaboy. Heb ik zelf goede ervaring mee.

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:33

Valt te proberen, ik heb niet het idee dat ze gestrest zijn ofzo hebben 4 katten in huis en alleen broer en zus gaan zo heftig tekeer zo nu en dan. En het neemt alleen maar toe eerder was het bekbechten tegenover elkaar zitten en omstebeurt een mep uit delen. Dit is nu overgegaan in echt uithalen met 2 poten tegelijk. Rollend over de grond en de haren vliegen alle kanten op.
Maar vandeweek met dat bloed dacht ik echt dit is niet zomaar een beetje bekvechten. En ik wil hier het liefst een oplossing voor een kat weg doen .. zien we liever niet gebeuren. Alleen als het echt niet anders meer kan

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 22:01

Ik zeg ook Feliway :j

Mooie rijm Roos :))

Ach Meisje, Lydia is 6 maanden als ze komt dus ook echt kitten af, maar bij mij blijven ze toch baby tot hun 1e :') (en stiekem zelfs erna haha)