Abby is zo mooi. Die nonchalante kop ook hihi
Wow die rode grootoor, wat een mooi en bijzonder dier!!
Ik kreeg weer een kittenspam van Hairy Harry*\o/* even delen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mila is zoooo slank dat ik niet weet waar ze dat gewicht laat
Maar als je haar oppakt voel je dat er flink wat gewicht aanzit.
Prachtige kat!! Wat leuk dat jij ook een Mirtos katje hebt! Ben je tevreden over de adoptie?
Wat een lekkee snoet!!!
Ja zeer tevreden! Tot 6 weken nadat ik haar heb opgehaald heb ik nog af en toe contact gehad met mijn bemiddelaar en nu ben ik al een tijdje officieel 'overgedragen' aan het algemene team, waar ik ook altijd beroep op mag doen als ik vragen heb.
bowena_84 schreef:Oh wat super om te horen Karlijn! Ik heb ook zo enorm veel zin in de komst van Lydia! Helaas moet ik nog even wachten maar dat is ze dubbel en dwars waard. Heb je Abby op het vliegveld opgehaald of bij een gastgezin?

ben benieuwd hoe groot ze uiteindelijk wordt, maar denk dat ze erg fijntjes blijft bowena_84 schreef:Mooi is ze he![]()
Mijn bemiddelaar vertelde mij aan de telefoon bij jet kennismakingsgesprek dat de stiching wel eens steekproefgewijs huisbezoeken doen en vroeg of ik daar bezwaar tegen had. In de mail om de adoptie te bevestigen vertelde ze mij dat de voorzitter graag een huisbezoek wilde doen bij mij. Ik heb niets te verbergen en ben best trots hoe ik mijn poezels 'houd' dus van mij mogen ze graag even komen kijken
Ik mag Lydia direct op het vliegveld gaan halen, vind ik ook wel gaaf
Maar zij is idd wel fijn voor haar leeftijd 

puk voelt als schuurpapier vergeleken met haar
)

(en stiekem zelfs erna haha)