Splash_ schreef:Misschien idd wat Tilmar zegt, als hij nog jong Is met een goede kans op genezing dan misschien wel, anders niet.
Op fb staat ook zo'n geval die Sphynx kan niet zelf eten en amper lopen. Andere katten spelen niet met hem, daar vraag ik me wel af voor wie dat nu wordt gedaan...
Die had ik laten gaan. 
Heel hard mss, maar als hij niet zelf kan eten en nauwelijks kan lopen functioneert hij niet goed en is het wellicht het beste om ermee te stoppen.
Chemo begin ik ook niet aan, net als grote operaties voor kneusjes en oudjes, die lappen we een beetje op als dat mogelijk is en anders is het klaar.
Heb mijn dierenarts toen nog voor gek versleten dat hij mijn eerste kat (toen bijna 19) nog allerlei onderzoeken wilde aandoen terwijl ze in een aanval zat (TIA) waar ze niet goed uitkwam, omdat het de 2e keer in 16 dagen was heb ik ook gelijk gezegd dat hij het euthanasaat kon gaan halen.
Heeft me heel veel pijn gedaan om dat besluit te nemen, maar was het eerlijkste naar haar toe.
Voor Mo staat ook al vast dat een knie-operatie en evt een neuscorrectie wsl nog uitgevoerd gaan worden als dat nodig is, mits ze in goede conditie is en niet ouder dan ong 12-13 jaar, wellicht dat als ze het heel goed doet dat nog opgeschoven wordt naar 14-15 maar dan is de grens ook wel bereikt.
Maar das heel nuchter bekeken. 
Vandaag ook weer een goede daad begaan. 
Had 13kg brok en een tray blik meebesteld bij de voer- en grit bestellingen en had overal kortingscodes bij dus dat extra spul kostte me niet zoveel, dat is vanmiddag opgehaald door een kattenopvang.
Zij blij want ze heeft weer voor ong 2 weken brok in huis (ong 20 katten) en ik heb meteen een uitnodiging in the pocket om eens bij haar katten te komen knuffelen enzo.
Ik word ook noodopvang, dus zo af en toe zal hier voor een korte tijd (max 6-8 weken) een extra kat rondlopen. 
In mijn geval zal dat gaan om open katers, katten die met spoed opgevangen moeten worden enzo.
De katers zullen gecastreerd worden en dan vanuit mij naar een ander opvanggezin gaan (niet iedereen wil of kan een open kater opvangen), de rest mag gewoon even bijkomen en zal idealiter vanuit mij naar een baasje gaan en anders nog naar een ander opvanggezin.