Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wax heeft al een heel luxe Rituals pakket voor mij gewonnen met een van zijn foto's bij een dierenarts actie. En nu staat zijn foto op nr 1 bij Sphynxrex breeders forum en winnen we een gropet pakket. Ik win normaal nooit wat dus dit Is wel erg grappig!
Dat blijft echt een vismeisje. Maar ja, alleen maar vis is niet gezond. We komen er wel. Gisteravond was haar eten weer helemaal op. Het heeft gewoon even tijd nodig. Onze Rex is ook zo'n vuilnisbak met eten. Die lust echt alles
Yaro tegenwoordig ook, maar die is ook moeilijk geweest. Splash_ schreef:Misschien idd wat Tilmar zegt, als hij nog jong Is met een goede kans op genezing dan misschien wel, anders niet.
Op fb staat ook zo'n geval die Sphynx kan niet zelf eten en amper lopen. Andere katten spelen niet met hem, daar vraag ik me wel af voor wie dat nu wordt gedaan...

lekker mannetje Loes!
Kristie schreef:OWWW loes wat een schatje! Hoe lang moet je nog wachten? Gaat het poepen nog steeds goed?
Is ze dan vrij dan gaan we Vega 2de kerstdag halen. Eerder is niet mogelijk omdat ik die week mijn drukste week van het jaar heb. (Kerst) Dan zou hij hele dagen alleen boven zitten dus gekozen voor na Kerst. Dan heb ik namelijk vrij tot en met de eerste week van januari
.
hoe gaat hier met iedereen?
Aaah.... 

Er zat hij minder op de bak. Dat bevestigde mijn gevoel, er is iets. Zaterdag viel me op dat hij weer hetzelfde was als voor de pijnstiller. Vanmorgen vroeg urine opgevangen en direct weggebracht. Blaasontsteking. Nu dus aan een kuurtje en pijnstilling. Pijnstilling heeft hij het weekend ook gehad. Hadden we nog liggen, dus dat wel al gegeven. Hopelijk gaat het snel beter. Hij had ook nog kristallen, dus misschien moet hij ook nog aan de brokken om die tegen te gaan. Ik hoop het niet, zijn ontlasting is juist weer oke, nu hij van de brok af is en vers krijgt. Nou ja, we zien wel, eerst moesten we de kuur doen.