Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VanHuisUit schreef:Pfff nou nog heel gedoetje![]()
Prachtig nest, Dana nu druk, mooi zeg.
Mijn hond was er een van 11, waarvan er een het niet had overleefd. Maar met 10 had de teef het toch ook wel heul druk en moest mega eten etc om zelf iets op de been te blijven, hard werken.
Volgens mij had ze in de gaten dat het haar laatste nest was zoiets van, nou dan zal je ze krijgen ook![]()
Geniet er van! Hebben ze allemaal eigenlijk al een 'in principe' baasje?
moonsparkle schreef:Zijn er dan ook wat mensen die gerust een reu willen in plaats van een teef? Echt zo schattig die foto's
KimD schreef:VanHuisUit schreef:Pfff nou nog heel gedoetje![]()
Prachtig nest, Dana nu druk, mooi zeg.
Mijn hond was er een van 11, waarvan er een het niet had overleefd. Maar met 10 had de teef het toch ook wel heul druk en moest mega eten etc om zelf iets op de been te blijven, hard werken.
Volgens mij had ze in de gaten dat het haar laatste nest was zoiets van, nou dan zal je ze krijgen ook![]()
Geniet er van! Hebben ze allemaal eigenlijk al een 'in principe' baasje?
Ik heb er sowieso één over omdat ik 'maar' 8 mensen heb aangenomen. Maar ik had eigenlijk maar één iemand voor een reu en de rest allemaal een merle teef.
Op voorhand al aangegeven dat dat sowieso niks ging worden en bij één iemand aangegeven dat in zijn situatie een reu sowieso de betere optie leek. Daar heeft hij over gedacht en was het daarmee eens.
Vandaag ben ik bezig met het 'verdelen' en voor zes is een pup zeker mits ook het gevoel van de puppykoper goed zit en het karakter past.
Één gezin heeft twee voorkeuren en als zij geweest zijn weet ik wat 'vrij' blijft en wat niet. Aan de hand daarvan kunnen familie zeven hun keuze maken, ze krijgen dan of hun voorkeur of de keuze om alsnog te switchen. Als ze dat niet willen, wat ook kan natuurlijk, dan weet ik of ik fam acht blij kan maken met hun voorkeur.
Hoogstwaarschijnlijk blijft dan het Maltese reutje 'over'.
Shaya_ schreef:Foto 2 is wel al een wijsneusje
Fijn dat ze het goed doen en goed groeien.
En zeker ook dat Dana zo goed gaat na haar keizersnede!
Heel leuk om te mogen volgen.