Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Speirs schreef:Wat bijzonder, zo'n opengeknipt ei. Waarom kruipt ie er niet meteen uit als het open is?
Succes met het redden van de 10e!
Jolliegirl schreef:Wauw, hoe wikkel je ze uit een navelstreng?
Moeten ze dan uit het ei? Of Blijven ze erin?
Wat jammer dat je waarschijnlijk voorgelogen bent.
speurneusc schreef:is het niet mogelijk bij aankoop/overname dna testje te laten doen op kleur?
Animal schreef:Jolliegirl schreef:Wauw, hoe wikkel je ze uit een navelstreng?
Moeten ze dan uit het ei? Of Blijven ze erin?
Wat jammer dat je waarschijnlijk voorgelogen bent.
Ik moet het voor die conclusie nog even afwachten tot ze echt uit het ei zijn, maar het lijkt er wel op. Heb de vorige eigenaar alvast gecontacteerd en die zegt dat ze zeker weten een clown gen draagt. Dus blijft nog ff spannend.
Ik heb deze er half uitgehaald. Het vlies heb ik opengebroken en omdat ik goed bij de staart kon komen heb ik alleen de staart wat opgetild en na het afwikkelen weer in het ei gelegd.speurneusc schreef:is het niet mogelijk bij aankoop/overname dna testje te laten doen op kleur?
Helaas bestaan deze nog niet, anders had ik het absoluut gedaan!
Luxorvalkje schreef:Oeh cute.
Ik had geen idee dat ze ‘roze’ geboren werden.
Kun je bijvoorbeeld zien welke kleur ze gaan worden / heb je daar een idee van?
Ik als leek zie alleen roze/wit-achtig met een ruitje of streepje op de rug.
Animal schreef:MvDende, je bent welkom hoor![]()
Knappe babies! Misschien heb ik nog wel interesse in een 0.1![]()
Gutten zijn ook fantastisch! Wij hebben momenteel een 0.1 palmetto 66% het scaleless en en 1.0 Ultramel. Voor de 0.1 gaan we nog een (het.) Palmetto man zoeken
Ik laat de baby's altijd lekker samen in de stoof tot na de 1e vervelling. Daarna krijgen ze allemaal hun eigen plekje en worden ze voor het eerst gevoerd
Gwenvd schreef:Haha oké ik wacht (on)geduldig af haha