En ik wilde eerst ook op de roze wachten, maar geen geduld meer. En ik moet zeggen dat ik sowieso de blauw/grijze vanaf het eerste moment al super gaaf vond. Hebben 'm net binnen gekregen en ik kan beamen nogmaals dat hij irl net zo mooi is

Arrepar heeft wel altijd zo'n takkehekel aan passen....Can you tell?

De Trekking Belt 2.0 en een maatje kleiner als dat ik eerst had van de 1e trekking belt, past fijn.
Dus kijk er naar uit om 'm morgen echt te gaan testen met een langere hike.
Straks ga ik even langs Kim met het Freemotion tuig om haar ook even mee te laten kijken.
Ik twijfel zelf een beetje of hij helemaal lekker ligt - qua gevoel zeg ik van wel, maar het is soms heel lastig met Arya omdat ze ook altijd zo achterlijk erbij gaat staan met passen en dan moet je met een verstelbaar tuig echt constant bezig zijn ook nog met haar recht te laten staan terwijl je aan't verstellen bent in je eentje, #theJoy. En stiekem ga je dan ook kijken hoe ie bij andere honden ligt, maar dat vergelijken is absoluut niet handig natuurlijk of eerlijk en dan slaan bij mij wel eens de twijfels toe haha. I need confirmation

Met dit specifieke tuig is het namelijk wel opvallend hoe het op grote en kleine honden met o.a. de straps anders ligt en de ruimte rondom de schouders bv, en sowieso met verschillende types bouw dat het heel anders uitziet zie ik, dus het is echt goed om idd na te voelen wanneer je deze past. Als ik bv. kijk hoe hij op Maze van Kim ligt (vanaf foto beoordeeld), is dat ook weer heel anders tov bij Arya bv als je puur op het oog kijkt - daar zijn de straps een stuk korter en is er meer ruimte rondom de schouders bij Maze dan. Als ik dan weer kijk naar andere honden van Arya's bouw (en ook meer vacht), ligt hij bij haar wel weer zoals het bij de anderen ligt. Met navoelen en verstellen denk ik dat we wel nog een heel eind moeten gaan komen en we 'm met meer afstellen nog beter passend gaan krijgen, maar het is altijd fijn om iemand even te kunnen laten meekijken, dus straks even een tripje naar Vijlen om te dubbel checken hihi. Qua opmeten + gewicht zou de grotere maat weer echt veel te ruim gaan zijn. Daar valt ze echt buiten maar we weten hoe tabellen kunnen afwijken dus ik sluit het niet uit dat we eventueel maat 9 ook nog bestellen om te vergelijken, afhankelijk even ook van wat Kim constateert straks.