Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
kimmie261 schreef:We hebben gisteren afscheid moeten nemen van onze lieve Buddy, niet om zijn pootjes, maar hij kreeg acute leukemie en dat gaat zo snel, dat we hem gisteravond in hebben laten slapen, hij heeft nog 10 prachtige maanden gehad dankzij Librela, tot afgelopen donderdag heeft hij nog gewandeld en gezwommen en hadden we nooit gedacht dat we hem een paar dagen later kwijt zouden zijn..We gaan hem ongelooflijk missen..
kimmie261 schreef:We hebben gisteren afscheid moeten nemen van onze lieve Buddy, niet om zijn pootjes, maar hij kreeg acute leukemie en dat gaat zo snel, dat we hem gisteravond in hebben laten slapen, hij heeft nog 10 prachtige maanden gehad dankzij Librela, tot afgelopen donderdag heeft hij nog gewandeld en gezwommen en hadden we nooit gedacht dat we hem een paar dagen later kwijt zouden zijn..We gaan hem ongelooflijk missen..
kimmie261 schreef:Is verbening van het hoefkraakbeen gelinkt aan artrose?
Librela is een pijnbestrijder bij artrose, artrose heeft een specifiek eiwit dat pijn stimuleert en Librela neutraliseert dit eiwit bij honden met artrose, eigenlijk schakelt het de pijnprikkel naar de hersenen uit.
Ik weet niet of verbening van het hoefkraakbeen ook dit specifieke eiwit geeft, en ik denk ook dat het een hele dure behandeling zou worden, voor een grote hond tot 60 kilo zit je al aan ongeveer 100 euro per maand, als dat x 5 zou worden, denk ik dat er maar weinig mensen zullen zijn die iedere maand 4 of 500 euro voor een prik zouden willen betalen.
Viphorse , hoe is het met het pootje?Nog steeds rustig?