Ik zoek voor onze Kelpie een gave leren halsband. Hebben jullie tips/ideeën wat gaaf zou staan? Of goede webshops?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nijnthju schreef:Ha dames!
Ik zoek voor onze Kelpie een gave leren halsband. Hebben jullie tips/ideeën wat gaaf zou staan? Of goede webshops?
[ [url=m/2QqULn.jpg]Afbeelding[/url] ]
noox schreef:Zijn er hier ook mensen die goede regenjassen kennen die de hond volledig bedekken behalve kop, staart en geslachtsdeel?
Ik zou zo graag in de gietregen Pinto willen inpakken om te wandelen zodat het niet zo’n gedoe is om alles droog te maken :’) bestaat dat? Zo ja, wat zijn fijne jassen? Nu met de dierendag kortingen op veel plekken is nu misschien wel een goed moment om het aan te schaffen.
En ook schoentjes wil ik het liefst voor eronder en voor naar het bos zodat zijn pootjes niet elke keer heel vies zijn / op sommige momenten is dat gewoon onhandig. Zijn daar nog aanraders voor? Of is dit eigenlijk helemaal niet prettig voor een hond om vaak aan te hebben? (Vaak alsin als we naar het bos gaan of als het enorm heeft geregend en ik geen tijd heb om hem erna helemaal af te spoelen en droog te blazen).
noox schreef:Ik bedoel echt inclusief poten bedekt, aangezien daar nogal wat haar aan zit bij de mijne. Echt lange ‘mouwen’
EllaBellaah schreef:Hoi allemaal,
Heeft hier iemand ervaring met Anny-X tuigjes? Ik ben voor mijn hond met rug problemen opzoek naar een fijn tuigje. Voorheen had ik een DogCopenhagen, maar die knelt op de één of andere manier in zijn rug als er eens wat druk op de riem komt te staan. Nu heb ik een Hurtha tuigje wat opzich goed past en nergens drukt, maar wel ontzettend schuift. Volgens de site van Anny-X zouden de tuigjes geschikt moeten zijn voor honden met rug problemen omdat het de druk goed verdeelt, maar is dat in de praktijk ook zo?