Heb je iets van een stand foto ben benieuwd hoe hij er dan uit ziet kwa verhouding en ik weet niet echt meer wat Diego is voor hond

Je geeft al wel volwassen brok?
Een spuit heb ik geen ervaring mee maar ik ga altijd al wel vrij vroeg over op volwassen voer zodat ze niet helemaal uit elkaar groeien en groeipijnen krijgen etc. Daarnaast voer ik ook altijd een voer voor hoge energie honden en krijgen ze vlees bij hun brokken.
Ik voerde cavom maar ben nu over gegaan op biofood high energie en ik moet zeggen daar doet tenno het nu weer echt goed op. Bato krijgt nog cavom en oom wat biofood.
Op onze club kregen meerdere honden dat en deden het er zo goed op dat ik het ook ben gaan proberen toen tenno zo dun was. Normaal voerde ik volledig vers maar heb geen vriezer meer doordat we aan het verbouwen zijn en de oudjes konden de stukken ook niet meer goed weg krijgen dus die kregen kvv en geweekte brokken anders hield ik ze niet op gewicht.
Assad kon wel 5 kg kvv op een dag eten en kwam niets bij met de biofood brok er bij kwam hij weer ietsjes aan.