Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seni schreef:Hier ook die Curver reismand. Daar zal het kitten ook in opgehaald worden maar ik gok dat ze daarna, net zoals mijn andere kat, in een tuigje vervoerd wordt. (Mijn andere kat wordt helemaal gek in een reismandje en met een tuigje is hij de rust zelve).
Ik ben verder wel enthousiast over het curver mandje. Heb op de praktijk eigenlijk geen moeite met de sluitingen van het mandje?
Tiggs schreef:Oeh ja, die vindt de mijne geweldig! Ik vond het wat minder toen ze besloten had er steeds mee te gaan spelen als ik in bed lag...
Seni schreef:Hoe lang speel je? Katten hebben in ieder geval een korte spanningsboog dus kunnen niet heel lang spelen. Hier zijn hengels favoriet voor iets wat niet eetbaar is. Verder eigenlijk niet echt speeltjes, alleen als er eten bij hoort.
Samantha_ schreef:Aaah die kittens, smelt!![]()
Hier speelt ze wel veel, is nog jong natuurlijk. Die baan is favoriet nu. Al heeft ze ook een knuffel waar ze mee rond loopt en vecht. Toen ze kleiner was zo leuk om te zien, moest ze dr koppie omhoog houden om zo ermee rond te rennen.
AnsjePansje1 schreef:Zijn jullie britjes ook zo lui/ moeilijk met speeltjes?
Ik heb zo veel speeltjes en ook veel verschillende. Ik ruim ze ook na het spelen weer op, maar niks kan hem lang interesseren.
Maar ik merk dan wel weer dat die energie heeft en aandacht vraagt, maar niet willen spelen met de speeltjes
AnsjePansje1 schreef:Dit soort verhalen zijn goed. We hebben ook voor een Britje gekozen omdat die relaxter zijn, maar ivm eerste ervaring vind ik het soms nog wat spannend ofzo.
AnsjePansje1 schreef:Zijn jullie britjes ook zo lui/ moeilijk met speeltjes?
Ik heb zo veel speeltjes en ook veel verschillende. Ik ruim ze ook na het spelen weer op, maar niks kan hem lang interesseren.
Maar ik merk dan wel weer dat die energie heeft en aandacht vraagt, maar niet willen spelen met de speeltjes