Maar is zo l*llig als ze bij wijze van over 5 maanden ofzo uitkomen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lief. Bramen genoeg hier, en de eitjes van mama Takje hier staan voor over 5? Maanden ook op uitkomen. Kan altijd wel natuurlijk.
Die duim maakt dat ik niet zelf kan halen.
Dan moeten ze maar per post. 
karuna schreef:lief. Bramen genoeg hier, en de eitjes van mama Takje hier staan voor over 5? Maanden ook op uitkomen. Kan altijd wel natuurlijk.
![]()
Maar dinsdag worden er ook drie nimfjes opgestuurd. Arme kleintjes maar even volhouden in het donker.Die duim maakt dat ik niet zelf kan halen.
Dan moeten ze maar per post.

Zoolgangster schreef:Wauw, dat duurde lang! Blijkbaar zijn de postbedrijven nog steeds behoorlijk overbelast. Wel net op tijd aangekomen (afgezien van het arme nimfje), vannacht is er kans op nachtvorst, dat zou voor de eitjes gevaarlijk zijn.

Arme takjes
best nerveus over.
maar nee bramen leuk maarik ga meteen weer op onderzoek uit. Geeft meteen het eerste dillema.
Als ze bovenin op de ingangsruit gaan zitten kan die niet open zonder takjes te pletten. Maar glas geeft geen probleem.
de andere via een takje. Nummer drie even maar die dook al snel onder een blad. Dat ziet er nu wat aangekluifd aan. Dat is de kleinste. (Nou ja zo klein zijn ze ook weer niet) Zou me niks verbazen als die snel gaat vervellen.
de stilste betrap ik zojuist op
in hoog tempo wordt er gegeten. De grootste stapt nu ondersteboven rond over de bovenkant. De derde is zojuist stil gaan zitten onderste boven aan een blad.
kleine takjes worden groot, de stilste had na gisteravond niet meer veel bewogen. En vanmiddag zaten de twee voorpootjes los en gekruisd. Voor mijn even liggen net had hij? Zich omgedraaid onder zijn blaadje. Met alle pootjes vast aan het blaadje. Kijk ik een half uur later, echt net precies. Hee zijn ze met zijn tweeen op elkaar
eh nee het is een leeg velletje met takje 2.0 er bovenop. Gewoon in een half uur je oude jas uitdoen.
Hoe heeft dat kunnen passen?