Maar je kan wel merken dat Puk met katten in een huis woont, want als hun op de tafel liggen ( dat mogen ze uiteraard niet) dan mag hij dat uiteraard ook....
Mijn dochter kwam zojuist uit school en had een filmpje gemaakt,vandaar screenshot foto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:De kat hier is ook de baas. Ben er wel blij om. Hij is al wat ouder en het is fijn als hij zich goed voelt in zijn eigen huis.
Beetje jammer dat hij er ook misbruik van maakt. Bo ligt vast snachts (anders kan ze het raam uit en loopt ze zenuwachtig heen en weer) en de kat gaat gerust zo zitten dat Bo aan het einde van de riem ineengedoken zit omdat ze niet bij de kat in de buurt durft te komen.
Lay_D schreef:Ik denk dat onze katten Nolan en Sproet denken: Wij waren hier eerder dus wij hebben het recht om de baas te zijn
Maar je kan wel merken dat Puk met katten in een huis woont, want als hun op de tafel liggen ( dat mogen ze uiteraard niet) dan mag hij dat uiteraard ook....
Mijn dochter kwam zojuist uit school en had een filmpje gemaakt,vandaar screenshot foto.
[ [url=m/Z6om4Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
noviceh schreef:En gister heeft hij zich tussen bank en hocker gewurmd en zn liefste blik opgezet ‘aai me!’.
[ [url=m/VNJcnc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ymor schreef:Gewoon reageren waar je op kunt reageren. Je hoeft niet stil te blijven omdat je minder tijd hebt.
Wat een goed idee om dan mee te lopen met een uitlaatservice! Fijn ook dat ze er voor open staan.
Ymor schreef:Super!! Klinkt echt goed. Ik heb een paar keer met mijn instructrice van behendigheid en haar honden gelopen. Dat heeft mijn honden destijds ook veel geleerd. En nu lopen er soms mensen met mij mee. Drie stuks is toch al een hele roedel he haha
JoellaLoves schreef:Ik wil jullie graag voorstellen aan onze Duitse staande korthaar Falco. Deze knappe reu is 2,5 jaar oud en word actief mee gejaagd. Binnen kort gaan wij weer actief verder trainen voor het verbeteren van zijn apporteer werk!
Zijn der meer mensen hier die apporteer werk doen met hun hond?
[ [url=m/7Nl0zX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aGg11n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Skippy01 schreef:Wat een knapperd. Gaaf dat je er actief mee jaagt!
Helaas, hier een hond zonder recall (al 4 jaar niet, en geen verbetering), anders was ik graag naar jachttraining gegaan met hem, voor de fun. Hij is altijd druk aan het zoeken naar vogels en konijnen en apporteert alles (inclusief levende vogels weet ik uit ervaring), maar eenmaal in jachtmodus krijg ik hem daar niet meer uit, en omdat er podengo in zit, wat zelfstandige jagers zijn, kan hij echt niet los lopen, helaas...
IMJ schreef:Wij hebben net een stuk gelopen met een bassetpup van eveneens 5 maanden! Ik vind ze leuk
Maar wat nou de functie van die oren ooit moest zijn?
Eliana schreef:Het is leuk dat het zo laagdrempelig is, onze Lars de Basset heeft nou niet bepaald een atletische bouw maar vind het wel fantastisch. Hier op de hondenschool zetten ze de hindernissen gewoon laag en Lars heeft dikke pret!
venga schreef:Goedemorgen!
Het is de laatste dag voor mijn vakantieen we blijven thuis. Dus veel tijd om lekker de bossen in te gaan met Loki! Weten jullie restaurantjes bij bossen (voor mij graag in Oost Brabant/Noord Limburg) waar honden welkom zijn? Kunnen we daar lekker lunchen