@welmoedJa, het is echt genieten hier hoor.
Op de heide kom ik ook zeer regelmatig mensen tegen uit het Noorden vh land die dan gewoon hier op vakantie komen. Vind dat zo bijzonder altijd

Ik zou juist graag korter bij zee willen wonen met Arya haha. Maar het is hier wel heerlijk wandelen hoor. Maar jouw foto's zien er toch ook altijd mooi uit, in het bos waar je loopt!
Vanaf volgende week maandag t/m vrijdag gaan ze de schapen laten grazen in het losloop gebied op de heide. Wordt 5 dagen afkicken van loslopen (al ken ik wel wat plekjes in het aanlijn gebied waar het mega overzichtelijk is en ik d'r stiekem wel even los kan laten, ssssst). Ik snap wel dat ze het doen; het is echt ten goede van de flora & fauna, maar vind het wel jammer hihi. Maar goed, 5 dagen overleven we wel.
Hier vandaag weer een rondje gedaan in Vijlen. Dit keer samen met m’n schoonzus en haar ‘oma’ herder van 11. Als afsluiter even een lekkere kop warme chocolademelk gehad bij boscafé het Hijgend Hert, waar Arya zich heel netjes gedragen heeft met alle mensen en honden wat telkens voorbij liepen door het komen en gaan.
Merouw was pissed off dat ze niks kreeg geloof ik
[ [url=m/v9xfJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xOL6YQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tj6smY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7FXLFA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gFJlyw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dmljvw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/InKPBc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Lt26AE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TM8G5P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met de cursus vertikte ze het om op de krat te gaan staan ah eind van de les waar ze een heel simpel 'parcourtje' hadden neergezet (kan ook slechte begeleiding van mij zijn geweest want met de instructrice deed ze het vrijwel meteen maar ssst

. Met wandelen doet ze haar pootjes zonder morren neerzetten en over stammetjes springen
[ [url=m/SyuLRP.jpg]Afbeelding[/url] ]