Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:Je korte updates zijn niet zo kort.![]()
Je schrijft prettig. Interessant om te lezen. En mooi dat het trainen jou al zoveel goeds brengt.
Keep up the good work!
Fortitude schreef:Ik volg dit topic eigenlijk al een hele tijd maar heb nog nooit gereageerd. Dat vind ik stom van mijzelf dus ik ga mijn leven proberen te beteren.
Wat een prachtige hond is ze en wat hebben jullie een mooi verhaal! Ik vind het heerlijk om je updates te lezen, je schrijft ook zo liefdevol en positief over haar![]()
Het lijkt me nu wel lastig met Corona om je regelmaat te blijven houden! En natuurlijk om het focussen te trainen zoals je zelf ook aangaf. Houden mensen wel netjes afstand van jullie? Of kom je nu niet zo zeer meer in situaties met andere mensen?
Marrit13 schreef:Oei dat is schrikken zeg. Hopelijk knapt ze snel op!
Wat ik me afvraag (je hoeft niet te antwoorden hoor) Zou je zonder haar ook een bus in durven stappen, is dat nu beter omdat je haar mee hebt als steun?
Fortitude schreef:Oh gelukkig niets ernstigs dus, schrikken zeg!
En wat fijn dat je nu al zoveel steun aan haar hebt![]()
Hebben jullie samen toch maar mooi gedaan!
Marrit13 schreef:Wat gaaf dat je binnen relatief zo’n korte tijd inderdaad al zoveel samen kan!
Warboel schreef:Ik kom je hier ook volgen!![]()
Volgende week haal ik mijn pup op en het is de bedoeling dat we ook het assistentiehond traject bij Bultersmekke ingaan.
Het is voor mij nog wel een beetje uitvogelen hoe en wat, want ik heb vanwege corona nog geen officiële diagnose van de GGZ (ja depressie, dat wel. Maar sta op de wachtlijst voor persoonlijkheidsstoornissen en autisme onderzoek). Dus nog even kijken met eventuele vergoedingen vanuit de WMO enzo.
Vorig jaar was m’n beste vriendinnetje naar Mongolië en toen is haar assistentiehond Remus 4 weekjes bij ons geweest en dat hielp me zo goed.
Remus is ook de vader van de pup die ik volgende week ophaal![]()
Super interessant om jullie te volgen in ieder geval, superknappe hond heb je