Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Soort van behendigheid maar dan samen dus je moet zelf ook meedoen... heb aanbod om dit in de buurt te doen maar ben dat ik het zelf fysiek niet trek dus was benieuwd of mensen hier dat deden of het echt zwaar is.
Tigress schreef:Deze week flink doorgestapt met de avond4daagse. Hoe vaak ik wel niet de opmerking kreeg over hoe kort die pootjes waren, of hij het wel kon, en of hij niet met de dag korter werdVandaag maar lekker een rustdag, waar goed gebruik van wordt gemaakt
Onze prijs is binnen van de fitness challenge, we zijn eerste geworden!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Volgende week weer lure coursenIk heb er nu al weer zin in
beauty1love schreef:Ik ben zo trots op mijn Skye![]()
Vanochtend eerste agility les gehad en was heel benieuwd hoe hij het op ging pakken.. hij vindt andere honden nog wel spannend maar die zag hij allemaal niet meer zitten toen we aan de beurt waren voor ons rondje![]()
We hebben alleen een klein rondje met twee sprongen en twee tunnels geoefend maar talent heeft hij er zeker wel voor![]()
Helaas door mijn enthousiasme vergeten foto’s en filmpjes te maken, dus dat is iets voor volgende week
teddybearr schreef:moonsparkle schreef:Gelukkig heb ik daar met m'n poedel nooit problemen mee gehad, als ik ren is hij veel te bang dat ik ervandoor ga
Hee nog een poedel, leuk, wat doe je met hem/haar?