Ook niet zoemers trouwens, kwam vandaag deze 2 leukerds tegen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster_tos schreef:Moet bij ons ook echt een hotel gaan ophangen, tuin zit vol met allemaal verschillende soorten![]()
[ [url=m/SvmYZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W67nba.jpg]Afbeelding[/url] ]
oomens schreef:Monster_tos schreef:Moet bij ons ook echt een hotel gaan ophangen, tuin zit vol met allemaal verschillende soorten![]()
[ [url=m/SvmYZP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W67nba.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de weekschildkevers/soldaatjes en een Glassnijder. Leuk!
Rawr schreef:Mijn tuin is momenteel kaal en ik wilde nog niet investeren in een degelijk hotel zonder zeker te weten dat er überhaupt bijen op afkomen maar nu heb ik spijt dat ik niet direct een betere heb gekocht. Dit prutding van de Action heeft toch in een dikke week 12 gevulde gaatjes en ik ben wel blij met m'n gasten. Komen die 2 hotelopleidingen toch nog eens van pas![]()
Overdag zie ik ook regelmatig een bij erin zitten chillen en nu zit er iets in een ander buisje (vergroot), geen idee wat het is.![]()
[ [url=m/1oMtCn.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb net een boormachine gekocht en ga nu zelf met een boomstronk aan de gang om meer kamers te maken.
oomens schreef:Goof schreef:Hier geen bijtjes meer bij de huisjes, maar wel hommels en mooie torretjes in de bloemen:
[ [url=m/wRn6AN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtige torretjes, die Rozemarijngoudhaantjes, maar ze vreten wel je rozemarijn en lavendel flink aan als ze met meer zijn.