Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dimphyl schreef:de namen zijn leuk!![]()
ik liet de foto's aan mijn vriend zien en ook die had meteen hartjes in zijn ogen
kiwiwitje schreef:Ohw! Dat zijn anti doodligstangen. Dit voorkomt dat ze de pups dood kunnen drukken tegen de wanden van de kist. Chick wil ook steeds tegen de wanden aan liggen. Nu met de stangen kan dat niet en ligt ze tegen de stangen aan waardoor de pups gewoon om haar heen kunnen en zij ze niet plat kan drukken.
PerleB schreef:kiwiwitje schreef:Ohw! Dat zijn anti doodligstangen. Dit voorkomt dat ze de pups dood kunnen drukken tegen de wanden van de kist. Chick wil ook steeds tegen de wanden aan liggen. Nu met de stangen kan dat niet en ligt ze tegen de stangen aan waardoor de pups gewoon om haar heen kunnen en zij ze niet plat kan drukken.
Oeps, ja is baren een Vlaams woord?![]()
Bedankt voor de info, dacht wel dat het voor zoiets zou dienen maar was er toch nieuwsgierig naar!
Beau_Myrthe schreef:Wat een schatjes, knappe mama met der kids!
Onze pup had altijd een zwarte stip op de staart die is ook helemaal weg. Wonderbaarlijk hoe ze soms kunnen veranderen van kleur. Die streepjes vind ik ook heel leuk! Kun je ze wel een beetje uit elkaar houden?