Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij hem blijf ik proberen, maar forceer het niet want echt broodnodig is het niet
 Bij hem blijf ik proberen, maar forceer het niet want echt broodnodig is het niet  

moet em nog wel lakken/schilderen
 moet em nog wel lakken/schilderen 

dus schoonmaken komt goed. Wil een aluminium bak op maat laten maken die ik op de bodem kan leggen. Verder nog randen kitten en denk aflakken met botenlak.
 dus schoonmaken komt goed. Wil een aluminium bak op maat laten maken die ik op de bodem kan leggen. Verder nog randen kitten en denk aflakken met botenlak.                                                         
 en dan loopt het toch langs de muur achter de bak langs.
 en dan loopt het toch langs de muur achter de bak langs.

. Ook de jongste telg is ook wat terughoudend, maar ik denk dat een jonge cavia dat ook wel hoort te zijn. Toch wel fijn dat de tuin behoorlijk caviaproof is, zo kan ik ze gewoon uit hun hok laten lopen en ernaar kijken
. Ook de jongste telg is ook wat terughoudend, maar ik denk dat een jonge cavia dat ook wel hoort te zijn. Toch wel fijn dat de tuin behoorlijk caviaproof is, zo kan ik ze gewoon uit hun hok laten lopen en ernaar kijken 

maar toen bedacht ik me dat het handiger is als ze eerst stil leren zitten
 maar toen bedacht ik me dat het handiger is als ze eerst stil leren zitten   vooral Henk vliegt alle kanten op haha
 vooral Henk vliegt alle kanten op haha