Ik weet niet van het hele verhaal af (geen zin om te lezen) maar ik zie wel hoeveel plezier jij en je hond van elkaar hebben. Geweldig. Leuk dat je al die dingen doet, een meerwaarde voor Leslie en voor jezelf. Ik hoop dat jullie nog lang plezier van elkaar hebben.
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 15:30
Sastaic schreef:
Gave foto's en wat leuk dogsurvival! Lijkt mij ook erg leuk om te doen. Zijn er we site's oid van waar ik aankomende wedstrijden kan zien?
Op dogsurvival Nederland op fb staan alle bekende runs.
Ik heb idd heel veel plezier met haar en ze doet het erg goed!
Deugenietje
Geplaatst: 06-05-19 16:16
Sorry dat ik niet op je leuke foto;s reageer. Ben meer een stille lezer.
Ik geniet elke keer van je foto's. Zal proberen om te reageren.
Ik heb zelf ook altijd met een rottie gewandeld en Leslie lijkt er sprekend op.
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-19 22:44
Deugenietje schreef:
Sorry dat ik niet op je leuke foto;s reageer. Ben meer een stille lezer.
Ik geniet elke keer van je foto's. Zal proberen om te reageren.
Ik heb zelf ook altijd met een rottie gewandeld en Leslie lijkt er sprekend op.
Bedankt
AfricanLady
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-19 22:49
Vanavond met Leslie weer examen gehad Op AA geslaagd met 74 punten dus een zeer goed !
wat een geweldige hond! hier ook een rottweiler rondlopen.
Een reu van 4 jaar en 37 kilo, slank en klein type en ook stamboekloos. stamboek of geen stamboek de hond is er niet minder leuk/lief om en hebben net zoveel risico. aan de foto's te zien ben je gek op haar en dat is het belangrijkste
Hier gaat alles zn gangetje. Een tijdje terug is Leslie aangevallen door een loslopende hond. Ze heeft er lichamelijk niks aan overgehouden. Maar mentaal is ze nu aan de lijn erg fel naar andere honden. Ze gaat nu voor ze zelf wordt gegrepen weer zelf in de aanval. Ben nu bezig met een gedragsdeskundige om het weer in oude staat te krijgen. Als ze los loopt is er niks aan de hand dan is ze gewoon sociaal zoals altijd. Dus is puur probleem aan de lijn.
Voor haar een goede oefening omdat alle honden daar gewoon aan de lijn zitten. Dus kijken of ik haar weer vertrouwd kan laten voelen aan de lijn. We gaan eerst 5km Canicrossen en erna 5km lopen.
Verder heb ik veel oppashondjes in huis gehad laatste tijd en met elke hond heeft ze lekker kunnen spelen. Ook heeft Leslie een eigen sleutelhanger waar ze als model voor is gekozen. Kan je hier kopen : https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/app ... escription
Oh, ik herontdek je nu terug. Wat doen jullie leuke dingen samen zeg ! Wel rot dat ze aangevallen werd. Straks heb jij de asociale hond terwijl ze getekend werd door een andere.