Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merk wel dat ze graag naar buiten willen, maar ze moeten toch echt nog even wachten. Over drie weken worden ze weer geënt en dan kijkt hij of ze al gecastreerd kunnen worden. Maar er loopt nog een volwassen poes rond en ik ben bang dat zij ze van het terrein jaagt...
_Reneee schreef:Chuck is nu 14/15 weken ongeveer en Lou 12 of 13, komen van de boerderij en heb dus geen ideeMerk wel dat ze graag naar buiten willen, maar ze moeten toch echt nog even wachten.

Joaltijd schreef:Hier komen ze buiten.
Het leven van een boerderijkat._Reneee schreef:Chuck is nu 14/15 weken ongeveer en Lou 12 of 13, komen van de boerderij en heb dus geen ideeMerk wel dat ze graag naar buiten willen, maar ze moeten toch echt nog even wachten.
Hebben ze op de boerderij vrij rondgelopen buiten? Dan is het vaak wat lastiger om ze binnen te houden
Maarja, met wat speeltjes moeten ze zich maar gewoon even vermaken
Moet opletten dat ik mijn nek niet breek over alle zooi die er ligt.

. Onze rode verkenner is al een keer op onderzoek uit geweest op het randje aan de verkeerde kant van het balkonhekje.. We gaan binnenkort de lagere openingen afzetten met kippengaas zodat dat niet meer kan, we hebben het nu even tijdelijk afgezet met een krukje.

Joaltijd schreef:Hier komen ze buiten.
Het leven van een boerderijkat._Reneee schreef:Chuck is nu 14/15 weken ongeveer en Lou 12 of 13, komen van de boerderij en heb dus geen ideeMerk wel dat ze graag naar buiten willen, maar ze moeten toch echt nog even wachten.
Hebben ze op de boerderij vrij rondgelopen buiten? Dan is het vaak wat lastiger om ze binnen te houden
Maarja, met wat speeltjes moeten ze zich maar gewoon even vermaken
1 keer buiten het hek gezet, pure paniek en gillen tot hij terug mocht.. 
Jis_ schreef:die namen...in de wachtkamer bij de DA, u bent er weer met stom katje.

al is het wel mijn allerliefste knuffeltje. Ik ben niets zonder mijn katje. Op reis of in het buitenland is het ook het enige wat ik mis. Ze ruikt zo lekker naar katje
ik ga dan knuffelen en lekker in haar hals snuffelen