Bokkers met een Friese Stabij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:03

djinnie schreef:
1.48 uur. 162 km. Best een eind rijden voor een stukje lopen, maar het lijkt me wel leuk. Misschien kan ik er samen met man, kinderen en pup een dag Friesland van maken ;)

216 km en 2.10 uur rijden _O-
Nee dat word hem echt niet hier hoor. :')

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:15

mirjamalvaro schreef:
djinnie schreef:
1.48 uur. 162 km. Best een eind rijden voor een stukje lopen, maar het lijkt me wel leuk. Misschien kan ik er samen met man, kinderen en pup een dag Friesland van maken ;)

216 km en 2.10 uur rijden _O-
Nee dat word hem echt niet hier hoor. :')

Dat is allebei wel heel erg ver! Als jullie dat graag willen ben je welkom, anders misschien een idee om in het zuiden/midden van het land ook zoiets te doen?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 11:20

Ik wil ook wel meeten maar de vakantie zit wel bijna helemaal vol :=

Siebe kan ook super goed tegen autorijden, als pup ging hij al mee. Is ontzettend handig!

Foto's van gisteren:

:D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<3
Afbeelding

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:22

Appelscha is 1,5 uur enkele reis dat vind ik ook iets te gek.. -O-

Wauw gave foto's van Siebe ! Leuk dat hij zo gek is op zwemmen :D

mirjamalvaro

Re: Bokkers met een Friese Stabij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:24

Ik ben bang dat ik ook vaak geen tijd heb voor een meeting met 4 paarden, waarvan 3 wedstrijdpaarden. :') En doordeweeks gewoon werken natuurlijk. :=
Dus voor mij hoeven jullie niets te laten hoor _O-

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:25

Ook iets organiseren in een ander deel is een optie. Hier regio Nijmegen. Alles van Utrecht tot Gorinchem tot Venlo tot Breda is goed te rijden. 8-)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 11:27

xApple schreef:
Appelscha is 1,5 uur enkele reis dat vind ik ook iets te gek.. -O-

Wauw gave foto's van Siebe ! Leuk dat hij zo gek is op zwemmen :D

Ja, ik vind het zelf namelijk ook erg leuk! :j
(alleen foto's in mijn bikini ga ik maar niet plaatsen, vind ik iets minder leuk :') )

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:29

Gave foto's! Appelscha hoeft niet per se hoor, maar is een optie, als jullie nog andere ideeën hebben, kom maar door. Wij gaan ook wel eens naar lauwersoog met boyke, vis eten en boyke laten zwemmen, vind ie geweldig, enige nadeel is dat je daar bijna van de wereld valt daar :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:34

Ook lauwersoog is voor mij prima te doen haha!
Gaan wij ook wel heen met Silke!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:35

Lauwersoog is enorm leuk, maar wel 2.20 uur rijden. Dan zouden we er een weekendje weg van moeten maken. We zijn er eerder geweest namelijk. ;)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 12:43

Dat is echt ver 2 uur en 20 minuten! Wel leuk inderdaad. Ben er afgelopen week nog bijna geweest, welliswaar zonder hond, en zonder vis eten

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:01

wat een schatjes weer!
Die van ons is ook gek op autorijden.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:02

is Lauwersoog een aanrader ja?
met onze vorige hond zijn we op Vlieland geweest, dat was ook geweldig, alleen de boottocht er heen was al top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:15

djinnie schreef:
Ook iets organiseren in een ander deel is een optie. Hier regio Nijmegen. Alles van Utrecht tot Gorinchem tot Venlo tot Breda is goed te rijden. 8-)

Voor mij ook. Geloof dat wij niet zo ver uit elkaar zitten :+

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:32

Dat is voor mij nóg verder dus dan wordt t niks voor ons jammer genoeg. Is er niet iets meer richting afsluitdijk? :o

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:19

xApple schreef:
Dat is voor mij nóg verder dus dan wordt t niks voor ons jammer genoeg. Is er niet iets meer richting afsluitdijk? :o

Stel eens iets voor? Het hoeft niet per se op de aangedragen locaties, maar dat zijn mooie plekken.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:40

Wat een leuk topic dit! Mijn schoonouders hebben ook een Friese Stabij en mijn vriend en ik neigen voor onze toekomstige hond ook sterk naar dit ras. Ik wil mij er wel nog wat verder in verdiepen, zodat we een bewuste en doordachte beslissing kunnen nemen.
Wel zal dit pas over een jaar, of 2 zijn, omdat we nu beide nog fulltime werken.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:48

Hier nog iemand met een stabij. Onze hond is6 jaar oud, kan helaas niet los omdat ze overal achteraan vliegt. Ook blaft ze op alles wat ze hoort en ziet. Een echt waterratje, helaas ziet ze het verschil niet tussen water en een blauwe drek sloot

Onze vorige stabij kregen we toen die 14 was. Oom overleden en hond had plek nodig. Die liep altijd los, durfde alleen in het water als e er kon staan

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:55

Irkoontje schreef:
xApple schreef:

Stel eens iets voor? Het hoeft niet per se op de aangedragen locaties, maar dat zijn mooie plekken.

Ik weet daar eigenlijk niks hoor :D Ben 2x in Friesland geweest om bij Hidde te kijken en hem op te halen en verder niet :o

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 16:35

Iedereen met een suggestie is welkom! Overijssel rondol zwolle, dus ook de noordwest kant van gelderland is voor mij ook nog te doen

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 16:36

Ik zou graag ook komen, zou erg leuk zijn voor onze puberpup maar onze Sam kan dus echt niet tegen autorijden. Vanaf beeb af aan al niet :( Op het zielige af gewoon. We moeten ze echt de auto in tillen want zelf gaat ze er niet in en als ze er eenmaal in zit moet ze binnen tien minuten kotsen. Ongeacht of ze nou een uur van te voren niks meer op heeft. Zit met mijn handen in het haar want ook reispilletjes van de dierenarts helpen dus gewoon niet. Ze krijgt Emeprid omdat ze nog jong is maar we gaan binnenkort primatour proberen.

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 16:40

Minimus schreef:
Ik zou graag ook komen, zou erg leuk zijn voor onze puberpup maar onze Sam kan dus echt niet tegen autorijden. Vanaf beeb af aan al niet :( Op het zielige af gewoon. We moeten ze echt de auto in tillen want zelf gaat ze er niet in en als ze er eenmaal in zit moet ze binnen tien minuten kotsen. Ongeacht of ze nou een uur van te voren niks meer op heeft. Zit met mijn handen in het haar want ook reispilletjes van de dierenarts helpen dus gewoon niet. Ze krijgt Emeprid omdat ze nog jong is maar we gaan binnenkort primatour proberen.

Ah wat sneu! Hopen dat primatour helpt dan! Onze vind het wel leuk, als je niet oppast zit ie al achter het stuur

Afbeelding

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 16:50

Aww! Ja zo zat onze vorige hond ook. We hebben nooit ervaring gehad met een wagenzieke hond, al onze vorige honden hadden daar geen last van. Maar de kans is aanwezig dat ze snel spanning opbouwt omdat ze veel nog wel eng vind. Ookal nemen we haar overal mee naar toe :)

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 17:21

Zielig is dat.

Sepke springt direct in de auto als hij de kans krijgt. :')

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-17 18:32

Siebe springt ook op commando. :j
Maakt bijna nooit mee dat hij naar iets vervelend moet (DA oid) waardoor hij een trauma zou kunnen krijgen.

Alleen een halve dag rijden naar Frankrijk, maar dan stoppen we om de twee uur. :)