djinnie schreef:1.48 uur. 162 km. Best een eind rijden voor een stukje lopen, maar het lijkt me wel leuk. Misschien kan ik er samen met man, kinderen en pup een dag Friesland van maken
216 km en 2.10 uur rijden

Nee dat word hem echt niet hier hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirjamalvaro schreef:djinnie schreef:1.48 uur. 162 km. Best een eind rijden voor een stukje lopen, maar het lijkt me wel leuk. Misschien kan ik er samen met man, kinderen en pup een dag Friesland van maken
216 km en 2.10 uur rijden
Nee dat word hem echt niet hier hoor.
Irkoontje schreef:xApple schreef:Dat is voor mij nóg verder dus dan wordt t niks voor ons jammer genoeg. Is er niet iets meer richting afsluitdijk?
Stel eens iets voor? Het hoeft niet per se op de aangedragen locaties, maar dat zijn mooie plekken.
Minimus schreef:Ik zou graag ook komen, zou erg leuk zijn voor onze puberpup maar onze Sam kan dus echt niet tegen autorijden. Vanaf beeb af aan al nietOp het zielige af gewoon. We moeten ze echt de auto in tillen want zelf gaat ze er niet in en als ze er eenmaal in zit moet ze binnen tien minuten kotsen. Ongeacht of ze nou een uur van te voren niks meer op heeft. Zit met mijn handen in het haar want ook reispilletjes van de dierenarts helpen dus gewoon niet. Ze krijgt Emeprid omdat ze nog jong is maar we gaan binnenkort primatour proberen.