Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Hij zal wel gedacht hebben... Normaal gaan we altijd gelijk weer naar huis! Wie weet wat je me allemaal nog meer aan gaat doen! Gelukkig was de assistente ook echt énorm geduldig. Die heeft 15min bij een koude open deur gestaan om hem voor mij/Yorek open te houden. Goud waard zulke menen! Ik heb hem gewoon een paar keer uitgenodigd (Ik maak onderscheid tussen "Kom je mee?" wat een verzoek is en "Hier komen" wat echt een commando is. Dat laatste gebruik ik alleen als ik vrijwel zeker weet dat hij op dat moment ook daadwerkelijk gaat komen of als het heel belangrijk is dat hij écht komt - tot dusver werkt dat voor ons perfect).
Jeetje haha.. Groeit hij nog steeds?
. Alle haren overeind en de sneeuwpop werd zeker 10min gestalkt van een afstandje (al heen en weer lopend, grommend, alle haren overeind). Af en toe iets dichterbij om vervolgens met een noodvaart weer op veilige afstand te gaan staan haha. Ben zelf gewoon naast de sneeuwpop gestaan, af en toe even tegenaan geklopt en na ongeveer een kwartier was hij niet meer eng
.