Ragdollcat schreef:Hij is en blijft verschrikkelijk leuk.
Wij hebben een kruising Corgi, ook ontzettend leuk.
Leuk! Waarmee is het gekruist? 
_KiMbErLeY_ schreef:Ik moest gelijk aan Jarvis denken!
[ [url=m/nRYoUN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ok... ik ben besmet met het corgi virus...
Aaah die is leuk! Daar is vast wel een Jarvis variant van te maken 
JesdaJinn schreef:Zullen we afspreken dat je dit topic sluit?
Eerlijk gezegd heb ik niks met dit soort hondjes maar ik ken ze alleen in sable/bruin-wit.
Deze is echt prachtig en dat koppie
Prachtig! Had ik al gezegd prachtig?
Ohja. Je foto's zijn ook mooi!
Ooh dankje
Ik was ook minder bekend met deze kleur, maar ik ben er érg blij mee!
Tijdens de corgi wandeling had ik eigenlijk verwacht meer moeite te hebben met Jarvis blijven herkennen tussen al die corgi's...dat viel reuze mee
Hij was een van de weinige tricolor brindle pointed 
Which reminds me, fotospam!
Even een leuk verhaaltje over de corgi wandeling. Even kijken of ik de verbazing een beetje kan over brengen die ik had 
Nadat we waren begonnen met wandelen, kwamen we bij een heuvel uit. Het idee was om daar met de honden te verzamelen, zodat we daar een groepsfoto konden maken.

Vervolgens staat er een vrouw naast me die ineens ''Gillian!, Gillian!'' roept. Hmmm, Gillian? Het is een naam die je niet veel hoort...maar goed, wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik denk ik wacht even af wat voor hond er op die naam af komt.
Vervolgens zie ik een blue merle corgi voorbij schieten. Hmmm, oke...dit begint wel heel toevallig te worden. *spiekt even of er nog ''wat bungelt''
* en ja hoor, het is nog een volle reu ook!
Voorzichtig vraag ik aan de dame hoe zij heet. En verhip, het hele plaatje klopte.
Niet veel later liepen we beide naar de overkant te roepen (waar onze wandelmaatjes nog stonden
) ''LIEF! DIT IS GILLIAN! JARV ZIJN PA!'' ''JARV. ZIJN. PA!'' ''JA, ECHT! GAAF HE!''
Is gewoon Jarv zijn bloedeigen vader aanwezig op de wandeling! Hoe ontzettend gaaf! Gelijk even een poging gedaan tot op de foto gaan samen
De rest van de wandeling hebben we samen gelopen, en heeft Jarvis de tijd van zijn leven gehad 

Daarnaast heeft Jarvis nu showtraining die we door zetten, waar hij heel veel plezier aan beleefd. Hij heeft nu ook een heuse showlijn 

Helaas zitten we ook met een (lichte) schouderblessure. Vermoedelijk door overbelasting, maar hij moet nu 2 weken lang lijnrust houden
Hij vind het helemaal niks nu, maar hij moet nog even doorbijten. We zijn hiervoor ook bij de osteopaat geweest. Na zijn eerste behandeling was hij ontzettend moe 

Al spelende met zijn ''hambone knuffel'' in slaap gevallen.
Zijn eerste ervaring met ballonnen was niet zo geweldig. Eerst was het ''eng'', en toen hij er eenmaal aan gewend was dat deze vreemde, stinkende, rubberen ''ballen'' hem niks deden, durfde hij er bij op de bank te liggen. Echter was hij statisch, waardoor wij hier in een deuk hebben gelegen 

Door de lijnrust ben ik veel met hem aan het oefenen met het blijven staan op commando. Lukt al aardig! 

Afijn, voor nu gaat hier weer het lichtje uit. Hopelijk binnenkort weer foto's maken van Jarvis als hij weer lekker los mag. Kereltje is er inmiddels al wel aan toe